2015年4月11日 星期六

蒙賽拉特(Montserrat)變幻的景緻(團遊西班牙系列)

酒店Hotel Abat Cisneros
又到午餐的時間了。
前菜是芝士瓤西班牙紅辣椒配米飯,小小的辣椒是不太辣,有Tapas的感覺
要真正感受蒙塞拉特變幻的景緻,不妨下塌於山上唯一的酒店Hotel Abat Cisneros
酒店位於大廣場側,今次午餐亦安排於此酒店餐廳。
團餐安排了紅酒,每桌各一瓶,但只有我一個人喝!






































主菜是加上西班牙的辛辣香料,燒得香脆可口的豬前脾,這以去除外表脂肪,剝剩瘦肉和少許肥肉,所以並無德國咸豬手的巨形,食味甘香豐飴,骨頭才是神髓,配上薯條,可中和重口味,亦有裹腹之效,大滿足。
甜品酒店餐廳自製的芒果雪糕批,又是雪糕批.......

餐後自由活動,可沿山步徑漫遊一下,廣場上有清楚的指示牌
循聖哥帕車站的步道繞山而行,會看見關於耶穌受難故事的雕塑,以及著名的神聖洞窟。如果乘搭往聖喬安的纜車(冬日暫停),下車後可沿步徑漫行,從山頂俯瞰奇峰異石。


看見清潔山徑的工友用履帶車收集垃圾,非常刻苦的工作


步道繞山而行

這是村民上山偶然發現黑色聖母瑪麗亞的聖洞窟

若在清晨將感受到霧初散的變幻的景緻

外形酷似修士背倚的奇峰秀巒






 蒙塞拉特山有一間頗大規模的禮品、咖啡、食品店,由於要配合旺季參觀信眾和健行者的三餐需要,食品是佔多實數,真是林林總總的酒類、香腸、火腿、果醬、芝士、橄欖油、香辣料、麵包、糕點、肉批、無花果乾、果仁、咖啡豆.....包羅萬有,可以作為西班牙地道土產店吧!有興趣可以購買作伴手信。








在離開前,逛下在蒙賽拉特(Montserrat)教堂廣場外的小市集

蒙賽拉特(Montserrat)的特產.....無花果糕,用上無花果乾、杏仁、夾桃、梅乾、桃乾...壓成,不太甜,5歐元一個。

 




































下午三時離開...蒙塞拉特山,繼續上路......

 下一站薩拉哥莎(Zaragoza)
薩拉哥莎大教堂

PS: 旅遊是我的興趣,無意將自己的喜好方式強加別人,
       我文筆粗疏,言詞可能引起部份blog誤會,因此這篇網誌經巳刪改,
       我是持開放心情的,希望大家只集中旅遊樂趣方面喇!

36 則留言:

  1. 自由遊同跟團各有各好,我覺得要睇自己需要、有幾多準備時間、有幾多日假、去嘅地方、有冇老幼同行......唔可以一概而論呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好同意妳的說法,多謝妳!
      採取何種方式旅遊是各自喜好,各有長短,無話邊樣好啲。
      團友都喺講自身情況,無乜特別意思!我亦只喺八卦啫!
      可能表述得唔好,引起誤會。

      刪除
    2. 旅遊日誌, 只屬版主的經歷, 何必計較呢!

      刪除
  2. 我覺得每一出外旅行目的都唔一樣, 唔需要用自己個套去 judge 人地啦, 總之去玩自己開心就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁當然唔會喇,
      乜嘢方式去旅遊真喺各自各精采,無話邊個好啲,
      團友喺講述自己情況,無乜特別意思,唔喺強加自己個套俾人,
      可能我表達得唔好,引起妳誤會。

      刪除
  3. 餐桌枱布白雪雪, 開餐都特別開心.
    手信店好多種類, 比我一定唔捨得走.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間酒店唔錯,食物好好
      哩間本地人多,而裡面西班牙土特產唔錯架,我買咗無花果乾砌成的果批!

      刪除
  4. 路霸兄,睇左你幾集西葡之旅,硬係覺得你個團景點逗留時間比我個團充裕好多,難道真係隔離飯香?
    你呢次放D相多左出鏡喎,其實你都好帥哥下,仲玉樹臨風添,往後不妨繼續出多D鏡,有圖有真相,就可以知道你玩得有幾開心喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……頂帽太高喇……
      團遊喺有哩個問題,
      參觀時間我同你地上都喺咁上下,一日時間遊巴塞隆納,另有一日早上去下桂爾公園,個blog分咗幾次上載,你覺得長啫,
      張小姐話最尾一日好趕,可能巴塞太多嘢行

      刪除
  5. 路霸兄有冇入咗好多貨?

    回覆刪除
  6. 這間是獨市酒店,應該收費不便宜啦。餐廳水準也不錯,用自己出品的雪糕已經少有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店本身都唔錯,獨市.......都可以喺咁講,但無街客喎,真喺宗教信眾為主,
      價錢就唔知呀!
      雪糕都幾好,我見好西班牙嘅酒店雪糕都喺自家造!

      刪除
  7. 可以去旅行本身已經件開心事,團遊與自由行都開心嘅^^
    間酒店好似鑲嵌在山腳下,好特別!!
    咁飲剩果支紅酒有冇拎走,夜晚返酒店慢慢0答?...kakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我都話近來....,
      又幾似...山區可以建屋地方不多,所以酒店好貼近山邊,
      唔帶走喇,嘥咗....
      晚餐又有酒,我根本飲唔到咁多!

      刪除
  8. 咁大支紅酒得你一個飲~~~~~咁實飲唔哂要打包~~~~~
    唔知呢間酒店收費如何呢?
    佢地真係興雪糕批~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無帶走呀,
      我地仲要坐三個鐘車,
      晚餐又喺有酒,
      團友又無乜人飲酒,
      我自己根本飲唔到咁多!
      好大嘥!

      刪除
    2. 華~~你唔係飲哂下嘛~~~~
      千祈唔好呀~~~~
      如果俾我地都飲唔哂...食一餐飯真係飲少少當試下~
      不過我覺得西班牙d紅酒都ok~

      刪除
    3. 哈……當然無可能飲哂成樽,
      每餐……只喺半杯咋,
      西班牙食物真喺幾得……\(^o^)/

      刪除
  9. 跟團、自由行各有優點,跟團有人安排晒,唔使煩,短時間去到多地方。自由行就一腳踢,但自由度高,去的地方會少D。但要睇自己喜歡或者有冇時間安排。

    回覆刪除
    回覆
    1. 爭辯滔滔不絕,各持己見……,
      講得多無為喇,費事嘥大家時間,
      不如好好分享下旅遊經驗好過喇
      無乜所為,大家喜歡點就點喇*^O^*

      刪除
  10. 我相公就鍾意跟團,佢話乜都唔使諗,志在relax,休息下,唔想傷腦筋。
    我就鍾意自由行,自己控制時間,但一D交通唔能夠自己handle的或治安不好的地方,我會選擇跟團。
    今次雙牙,翠明係跟團來說,完全唔趕,有時間閒遊,休息時間足夠。
    我冇睇你之前的文章,只係講出事實,各有喜好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實各有喜好,大家覺得舒服就ok喇,
      我post過同妳,差不多的個人同團友感受,但blog友太大反應,出乎我意料,唯有删除了部份文字,費時再爭議,無謂麻……!
      西葡哩條線喺翠明閞發,都成十多年,佢地安排幾好……

      刪除
  11. 今次雙牙好開心,但我冇你咁有心機寫blog,只有睇你blog回味旅程。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行至緊要開心,
      我都喺同大家分享下……
      咁記憶又深啲,又可以自我陶醉下!

      刪除
  12. 睇見你個午餐就流口水了, 無花果乾我啱呀, 而家歐元低去到一定大出血了. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 西班牙團餐喺幾ok架……
      佢地無花果乾好特別,似糕點,下個post介紹下,歐元大貶值,但團費無減過……

      刪除
  13. 多年前我也去過了, 看你blog有如舊地重遊, 多謝分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多blog友都喺多年前去過,
      我亦喺08年第一次去西葡,
      今次都喺舊地重遊

      刪除
  14. 路霸兄, 個團o係食方面好似幾唔錯, 讚!

    回覆刪除
  15. 霸兄,西班牙红酒都算唔錯架,只不過名氣不及法國。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜原來喺咁,我唔識品酒架,
      不過紅酒喺歐洲好平喺真!

      刪除
  16. 乜原來喺咁,我唔識品酒架,
    不過紅酒喺歐洲好平喺真!

    回覆刪除
  17. 寫遊記就是要介紹景點及自己當時的心境。自己的感覺就是主觀啦,放開心境。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!同意.....
      啲post已盡可能客觀,
      我手寫我心,有時講者無心聽者有意,
      我自己有時亦會,意會錯咗,產生誤會,真喺好可惜!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享