2023年12月19日 星期二

首爾星空圖書館

遊完 愛寶樂園之後我哋就直接返回首爾,差不多要兩小時,已經係近住傍晚了,直接先去近年網紅打卡點『星空圖書館』,亦是多套人氣韓劇取景地,它就係位於首爾江南區即係所有最高級品牌名店、五星級酒店,全部做集中在這區。

圖書館其實是一間書店,藏書非常之多,而在牆上的書都是裝飾品,若要買書可以直接同店員溝通, 店員除韓語外,亦可以用英語、普通話。


夜晚來到真是非常之靚, 真係非常之多人嚟打卡呀,除咗韓國人之外,亦有不少東南亞國家遊客,店員亦不會理會,
但係不要太喧譁嘈吵令到店內看書的客人受滋擾。
我都參考哪些東南亞遊客,打卡的取景位置,他們真是非常之專業。
在這處留一個小時拍照,順道參觀一下 地下商店街。
人參鮑魚雞湯
據聞呢間係米芝蓮推介,雞湯真係超級濃味,新鮮鮑魚就比較韌同埋硬,總括嚟講都好好味。







21 則留言:

  1. 現今是網絡世界,要提高景點的知名度,就要在設計上下點功夫,吸引人來打卡,一傳十,十傳百,這樣就成功了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      而家所有食店同埋商店都要,搞景點打卡,才能吸晴

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁又唔知喎,不過睇拍都係喇,手機好難影得靚,需要帶相機去作長時間曝光。

      刪除
  3. Many libraries are now very beautiful.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      呢個係重點打卡位,所以要夜晚先好去,先靚架

      刪除
  4. 星空圖書館都幾靚。膳食很豐富。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係近年首爾人氣打卡位, 團餐都算唔錯,一定有 啲啱食一啲麻麻地😜

      刪除
  5. 在旅遊中,吃得好是很開心的。韓國以人参出名,相信人参雞湯是滿足了各方遊客的胃口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅行團餐食要求唔高,所以啱食就得

      刪除
  6. 嘩圖書館佈置好得意 ! 唔怪得係打卡好去處 , 個湯好多海鮮一定好鮮味 .

    回覆刪除
  7. 聖誕快樂呀, 我少睇韓劇唔知有呢間書店,下次有機會一定要去見識下. 團餐也很不錯喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕節快樂,其實我都少睇韓劇,只喺經人介紹先知架

      刪除
  8. 2024已到,祝新年快樂,繼續享受生活和旅遊的樂趣!另外,你修復工藝、文物的技巧很精湛了得!

    回覆刪除
  9. Happy New Year ! 又一年, 祝願大家也身體健康,想去邊就去邊,世界和平.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新春大吉
      身體健康
      留港吃喝玩樂

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享