2018年4月29日 星期日

克里姆林宮...的日與夜..鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)


哈哈...近嚟工作繁忙,有幾個禮拜無上載
回提要...參觀完..羅斯念館(Zentralmuseum des Großen Vaterlän)
當然去食下lunch先,今餐又去食俄羅斯菜...我地到咗一個屋苑下面一間餐廳,好平民呀,唔會俾人話離地喇,體驗下民眾生活,
嘻嘻....平價團喺咁呀!!
今餐食乜...大家見到喺平常莫斯科人里至薯仔沙律

湯...加意粉,配麵包仲唔飽
炸雞、炸配薯仔,味道都唔錯
重點喺哩款甜點配咖啡,甜品喺...杏仁酥餅,香酥脆鬆...唔太甜
睇唔出咁好味。
今餐平靚正,睇下團友無投訴呀,
食飽飽...起身走人....出發去重之重景......克里姆林宮

團體參觀..克里姆林宮喺要預先安排,以便控制人數,參觀分上、下午兩段,而下午至佳,因為若早上時段9~12參觀,一定要九點前到克里姆林宮而下午參觀,二點前到就可以,唔使晨早無早麻。

克里姆林宮要另外由指定導遊帶隊,再安排由團隊通道內安檢,
所有背囊、大袋都不能帶入內....

小插曲...由於人數太多,我被散客分開咗,令保安人員拒絕我由團體通道進入,導遊領隊又已通了過安檢,慶幸隔離團的靚俄妹導遊認得我身上團章,保安說項,令我順利通過...

於我地哩間呀四叔旅行社,太多團參觀(每日都有4團)所以旅行社自行分配好時間,我地被安排喺莫斯科參觀最後一日
穿過護城河橋,就正式進入克里姆林宮,好多遊客自拍,我都唔執輸。


地都算快,排咗半個鐘入到去,聽講上午時段閒閒地要個幾鐘



大砲後面喺軍械庫,地唔會參觀,由於無乜嘢睇(網友睇過都話中伏),無為嘥時間,因為參觀時間只有三個鐘(14:00~17:00)
再小心提醒團友不要在克里姆林宮內亂逛,否則可能會被軍警拘捕
我見有遊人行咗落行車路,即被吹"雞"警告!
行人路上擺放拿破崙戰敗時,遺留下的多門大砲,又要哂下嘢....

辦公大樓上的俄羅斯雙頭鷹徽章

當年俄羅斯鑄造世界最大巨炮,但從來無發射過,真哂料



克里姆林宮內教堂的銅鐘,
喺當年火災時,由於用大量冷水灌救,金屬冷縮熱脹,令大銅鐘爆開一大塊,奇景。


後參觀聖三一教堂詳細介紹