2018年6月5日 星期二

又喺超級打咭影相位......鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)


哈哈...而哩個月天氣熱到暈低日日三十幾度,
無乜胃口,唔想食嘢,女仕們減肥瘦身就正呀
近月真喺好忙,忙到打blog上網追睇blog友網誌都少之又
好似失聯咁....,
近先知道,以前“西葡之旅”的一年輕女團友,現在做咗“裁判官主任”,同團的另一位團友,原來喺上一任“香港醫學會主席,真喺高手在民間。
唔好再講廢話繼續莫斯科之行程
遊逛完克里姆林宮,由則門離開之後,就出到去
就見到聞名天下之“紅場俄語Кра́сная пло́щадь(世界文化遣產)
紅場之名是因為俄文字「Красная」能意指「紅的」或「美麗的」。此字原來表示「美麗的」,而克里姆林宮圍牆是紅色,所以被人誤會喺指紅色。
紅場當然又喺影相位....我地有兩小時自由活動時間,可以逛下“紅場”附近,或者去百貨商場(俄語:Главный Универсальный Магазин),逛下及飲下午荼。

“紅場”隔離喺“列寧墓(俄語Мавзоле́й Ле́нина”,
因為已過咗開放時間,星期二至四、六、日(10:00~13:00)
我地無入去睇呀
聖巴素大教堂,又喺超級打咭影相位,彩色入洋蔥頭外觀真喺好靚,但入面好細好普通,唔似西歐天主教堂咁宏大。
教堂雖大,但喺一個地基上集合了九間禮堂,都好有特式(世界文化遣產)

 “紅場”西側盡頭喺“國家歷史博物館無入去睇呀


回望宏大寬闊的“紅場”,除咗閱兵軍操之外,依家夏日主要喺做音樂會,民生活動。
當日又見活動搭建臨時棚架,據聞又開演奏會。
(俄語:Главный Универсальный Магазин),   2004年一家名為"Bosco di Ciliegi”的俄羅斯公司以一億美金的價格收購了古姆該商場已改稱百貨商場


百貨商場哩度超多不同國藉的遊客,除了好多嘢賣之外,仲喺內裡裝修好靚至重要喺有冷氣,夏天真喺至正

中的噴水池樓中間的噴水池是莫斯科人最喜歡的約會場所,只要說在噴水池邊見,一般大家都不會認錯地方。


 的食品...雪糕、凍飲

哩度以前喺一條商店街,後來重建成依家啲華麗奢侈的商場模樣








 隔離“紅場”另一入口“耶穌復活門”。
耶穌復活門旁喺“喀山教堂”,喺紀念俄羅斯擊退波蘭而建,原本的一座喺革命時破壞,依家哩座喺1993年原址重建的。

 出咗“耶穌復活門”就正式離開“紅場”範圍


 耶穌復活門”出口地上有一塊“俄羅斯”動物圖像。


 國家歷史博物館正門