2021年7月23日 星期五

最近四圍好多媒體的熱話是移民


唔好講政治......

最近四圍好多媒體的熱話是移民連去買花個老闆娘都咁問我有無BNO,當然移民哩啲係個人選擇,但我自己從來冇咁諗過,唔好講政治,香港真是我家, 諗唔出咩原因,我要離開這個家,去下旅行可以;最記得當時,見識到啲鬼佬海關咀臉,丟哂我地啲行李落地下,要我地自己執番,就知道乜料喇,見到啲鬼鬼自己友就笑哂口.....

訪問好多人都話為咗仔女將來教育好的,喺咪真呢?現實好多家庭唔使移民,子女都可以去外國留學。

睇完方東昇嘅尋人記嗰集…移民,憶起8~90年代,有好多親朋戚友移民,嗰陣時嘅原因大多都係為咗話改善生活,嗰時香港生活又唔好差喎,但係轉個頭全部返曬嚟香港,移民唔係佢想到咁簡單,最近有啲人連個處地方都冇去過,賣曬所有家當,只考慮咗好短時間就移民去, 訪問佢地有乜打算,答案居然喺過到去先算.....,唔掂咪返香港,咁都晤知為乜。

就以標題嘅曼徹斯特最熱門地方,我有親友廿幾年前以居英權移民過咗去, 其實嗰度係一個工業城市場及娛樂唔多,佢話冬天又凍又濕,英國稅重物價高,佢地廿年從來都無適應到,英國脫歐加上疫情經濟差咗好多,仔女離開去咗歐洲工作生活,好彩前年佢地賣哂英國所有家當,回流了香港。

同學有啲錢,就移民去咗加拿大溫哥華,果度生活唔錯,好快適應咗,佢做回本行金融行工作,專幫客戶買賣港股,近年發到……,細屋搬大屋,超哂命。

我唔喺叫佢地唔好去,唔關我事,我都喺食花生,八卦下啫