2019年11月17日 星期日

聖彼得堡 俄羅斯芭蕾舞團 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行 )


大家最近幾好嗎
由於最近我工作繁忙 
而且又去咗一次韓國旅行 (稍後再同大家分享)
所以都一段時間冇上載多謝大家關心!
又繼續聖彼得堡往下嘅行程,完參觀彼得夏宮
最後當然要巡下手信店喇。
聖彼得堡最著名嘅喺“聖彼得堡皇家瓷器”瓷品,哩度都有出售,手工精美,當然係價錢昂貴啦,我都係睇下啫.....








參觀完夏宮之後...
我哋就出番去市中心睇下今晚最重要嘅節目就係俄羅斯芭蕾舞表演團費已經包埋入場費,唔需要另外再畀再錢所以有啲團友冇興趣都有出席
大家睇下窗門出面,仲係大白天,但其實已經係夜晚黑七點半...


音樂廳內部裝飾非常之華麗典雅。 
我們正在等候入場的地方是劇場歷史展覽室,而今晚嘅劇目係傳統的“天鵝湖“
由於場內禁止拍攝以免影響表演者,所以表演在進行中完全係沒有拍攝...
兩個半鐘頭嘅表演完畢,期間係有中場休息,免費飲品一杯,而有啲團友因為覺得太悶,所以已經自行離開在劇院附近行逛。


 表演完畢,全體表演者謝幕...


 我第一次現塲睇嘅關係,天鵝湖嘅情節我諗大家都知道,唔需要特別介紹,而且仲要係有交響樂即場演奏場,佩服表演者嘅技巧熟練,雖然我唔係好識芭蕾舞,但係都覺得非常之震撼。
 角表演者謝幕...
 男、女主角表演者謝幕...


另一主角“黑天鵝”表演者謝幕...
指揮家




表演完畢,已經是晚上十時了