2014年10月4日 星期六

“德國咸豬手”不是只有咸味的



































每次出外旅行,除咗睇靚景之外,嘗正宗當地美食亦喺主要目的之一,嚟到德國除了各式香腸外,怎少得佢地國食“咸豬手”呢~~,而咸豬手就點少得佢個同伴,德國另一國食“啤酒”......,有好多啤酒都喺嗰間餐廳自家釀製,所以好多牌子見都未見過,莫講話嘗試呀!今次哩款喺濃味好多嘅啤酒,近乎佢地分類嘅黑色啤,當然唔喺真喺黑色,招紙好靚。

今晚喺酒店附近的餐廳食,首先上的喺濃菜肉湯,見到浮喺湯面油,就知好肥......!
我喺德國東西南北地區不同煮法的“咸豬手”都食過,水煮的味淡,但起碼無咁肥膩麻!
今晚哩餐就喺用烤的煮方,咸豬手唔喺得個咸字架,仲有加入香料,烤起上嚟香脆的肉質諗滑好入味,鍾意香口濃味食物的我覺得味道好好。

































 除豬手外仲有酸泡菜和玉米粉球
而因應香港人的食量,改了較細少的豬手,但喺我地都喺食唔哂。
我團遊德國咁多次未有一個香港人能單獨食哂一隻
而我們瘦削的旅遊車司機,不消十分鐘就可以食哂一隻,令到我地為之則目!
 
































我盡哂力兩個人都喺食得一隻咸豬手,另一隻帶番酒店做夜宵。而德國人好鍾意的玉米粉球(黃色個波),我就唔喺咁啱口味,而且都飽到食唔落!
個甜品“士多啤梨汁奶凍”只喺用作觀賞。