2018年12月15日 星期六

浮繁江南 華東五天團...水鄉 朱家角

  離開..杭州...就上高速公路,直前往上海近郊一個水鄉 ... 朱家角,朱家角位於上海市青浦區,距離上海市只有一個鐘車程。

我地冇塞車都需要兩個半三個小時才到朱家角
而導遊小慧妹強調咗好多次,哩度喺近年人熱景點,
評選為「中國最值得外國人到訪的五十個地方」 


由於到訪時係週所以非常之多遊客來參觀遊玩,遊客之中主要都係上海人,由於人太多,所以有不少穿着“黃背心義工來幫忙維持秩序,

在入口不遠處有當地傳統品出售,好似幾好味喎,但導遊小慧妹又有指定溫馨提示,食物可能有衛生問題,不吃為佳


好有名的“呀婆粽子
真喺有呀婆包緊粽子即包即蒸,好新鮮,4蚊人仔一隻,好平...不少團友亦有幫襯,話好味喎。
 仲有係一大盤鹵水豬肉,用粽葉包住烹煮,香氣四溢,令人垂涎欲滴。

朱家角鎮主要美食特產
有醬油蝦、炒螺螄、鰟鮍魚、粽子、糖藕、清蒸白水魚、拉絲、熏青豆、燒賣、生煎、扎蹄、扎肉、青角薄稻米、牛踏扁青豆、鱸魚、清水大閘蟹、河蝦、鰻鱺、銀魚、塘鱧魚、醃菜莧等。

入到“朱家角”見到運河兩旁樹影婆娑,民居起落,河上船伕搖着木船接載遊客,穿梭河道。


依家內地人喺假日,郡喜歡到郊外逛逛,所以哩度熱鬧氣氛唔錯。

景點管理當局為方便遊客,有發售“旅遊全套票”, 
包括參觀“朱家角”法定古宅古蹟,仲包埋遊覽船上觀光,非常方便,大概價錢都係七十幾蚊人民幣。
單獨購買一張古宅入場票,當然係好貴啦 ,要廿蚊人仔。


鎮內亦有不少古蹟,有啲係百年歷史大宅,係旅遊套票包埋導賞團,如果有時間都可以買哩個觀光套票。

 時間關係,我哋當然係冇坐小艇仔遊運河 。

導遊小慧妹年(2002年)無線電視一套“情牽百子櫃”電視劇就喺朱家角做外景場地之一。
已經喺十多年前嘅事,主角:佘詩曼、郭晉安
我有睇過哩套劇,但我都唔完全唔記得咗套劇集有喺度拍攝, 記得喺有上海外景...
據聞無線電視原本係想喺水鄉烏鎮拍攝外景,但由於對方開價太貴,所以就放棄咗,朱家鎮得知,聯絡無線電視,可以完全免費提供拍攝場地,水到渠成,劇集喺內地播出,朱家角立即“火紅”


我地只有遊逛朱家角一小部分, 而另外一部分就係喺大運河嘅對面 。

小運河區嗰兩邊有不少石橋,
連接運河兩岸的係方便居民,
但係由於太多遊客,每條橋而家都塞滿哂人,想拍照都有難度!
九峰橋()

除咗少部份民居府宅係列為法定古蹟,不能清拆或者改變用途之外,整個“朱家角水鄉”都係朝著旅遊商業區發展非常之興旺,大部分都係售賣旅遊紀念品、飯店、咖啡店。




我相信小運河區舊建築的店舖好大改變 ,不少民居已經被完全商業收購, 鋪頭變成咖啡店餐館、小食店, 以滿足大量訪嘅遊客需要

蕎麥酥亦喺當地傳統小先

古建築活化成食肆

部份活化成悠閒咖啡店

整理後小巷內,有不少咖啡店,時代進步,世界飲食潮流文化亦往小區裡,形成有自家特色。

而家潮流興文創, 所以呢度有有唔少嘅青年人喺度搞文化創作,包括係陶瓷手工飾物 ,仲有好多文程喺度搞嗰啲咖啡室 ,令到呢度可以有舊區重新。
咁當然係要有人流先至可以能夠繼續經營啦,所以當地政府大力推廣宣傳 ....水鄉之都,搞好個舊區同埋呢個文創新區,好似上海“新天地”咁成功。











遊人悠閒運河旁的咖啡店.......嘆咖啡
對岸是朱家角地標之一關王廟

其實今次知行咗舊嗰一小部分,人用咗一個鐘頭,要行埋另一邊相信時間更加多時間,朱家角水鄉仲有唔少景點, 如果大家有興趣,可以嚟呢度遊逛, 不過都千祈唔好星期日及假日,實在太多遊人。

逛完後就前住今次華東之旅程的最後一站......上海。