2018年10月20日 星期六

浮繁江南五天團... 蘇州


華東五天 開始啦...
由於係早上7點25分港龍航空第一班機(KA802)出發,所以我哋要預早三個鐘頭到機場,即係零晨四點半,就要到機場啦,非常之早,我屋企附近都冇通宵機場巴士,所以我選擇咗搭最後一班機鐵到機場,即係凌晨一點半我已經到咗機場。

從來未試過咁早到機場,原來凌晨機場係非常之寧靜,只係有一兩班飛機起飛開出去冲繩、迪拜。
我哋選擇咗去機場麥當勞坐下食下嘢,話咁快就已經到四點半集合時間,見到團友大部分都係耆英,全團友最年輕嘅就係我地。 
四點半機場Counter已經開始check in,港龍航空7點25分準時起飛去上海,航機起飛前45分鐘到閘口,一定要坐機場巴士接駁出去停機坪,同我哋同機嘅總共有五個旅行團。

航機準時出發,


機上的早餐食物非常一般,只係得幾粒點心,從來未試過咁"流"嘅飛機餐, 但係 回程餐食又非常之正常。
 飛機準時十點55分 就到達上海浦東國際機場
出閘非常之順利,十一點半已經全部過曬海關,出曬閘口,導遊小慧已經喺閘口等我哋, 簡單介紹過之後立即上旅遊巴直去蘇州

 雖然小慧話咻休息站畀我哋食少少嘢當午餐,但係司機行錯路冇經小路就直接上咗高速,所以我哋冇食到午餐,只食咗少少自己帶嘅餅仔,反正都唔肚餓,用高速公路,兩個小時就到咗蘇州。


 下午兩點半到達蘇州,另外有一位導遊叫做小玲,我要一提導遊小惠及小玲都係操流利廣東話,所以溝通絕對冇問題。
小玲簡單介紹今日我哋第一個參觀嘅,金雞湖風景區,呢度就係 金雞百花獎藝術館地標,所在地附近就係超級豪宅,亦係新發展區逛咗一個圈,食咗少少嘢



 呢個就係金雞百花電影獎嘅舉行殿堂,金雞湖藝術館,
亦喺北京鳥巢--瑞士設計師Herzog & de Meuron ArchitektenBSA/SIA/ETH (HdeM)所建造。





跟住就係去到著名美籍建築師貝聿銘設計嘅蘇州博物館,
呢個博物館我係之前冇去過,博物館隔離嘅就係忠王府同埋拙政園。
今次我哋個團只係參觀蘇州博物館及 太平天國李自成嘅忠王府,
反正我之前都參觀過 拙政園 。
直接開始參觀 蘇州博物館



哩度喺貝聿銘退休前最後的設計項目,貝聿銘喺蘇州人,對項目好有感情。
蘇州政府用咗幾億元人民幣建造的蘇州博物館,原址就係太平天國李自成忠王府遺址






蘇州博物館唔係只展示舊嘅物品,主要係搜羅全球藝術品,
放喺度展出其中最多嘅呢就係現代藝術,
日本現代竹藝術品



設計方向喺,現代對比形式建築配合風水陰陽五行 ,以蘇州亭形式,亦係以貝聿銘最喜愛嘅植物竹為主題。
















蘇州博物館後面嘅就係太平天國李自成忠王府,因太殘破呢度為咗翻新,用咗唔少時間。










 太平天國未能成功革命,後人在國字上減少一點。


行逛老街食檔,但 當地導遊話啲食物非常之污糟,而且來歷不明 叫團友千祈唔好嘗試,生果亦係加咗料做咩大家都冇上次只係 參觀一下 今日行程完畢喇









因為天氣關係,江南嘅桂花剛剛先至盛開,滿室滿街全部都係桂花幽幽香氣...
我只可以帶到相片給大家分享,但香味帶不了回來