2017年12月24日 星期日

鐵幕紅塲闊無彊..."俄羅斯" 日與夜 (跟團去旅行)

昨天回來了!
哈哈.........可能無乜人理會關注喇,
今次旅程開心愉快的完結。

跳開土耳其之旅,同大家搶先報下...


首先鳴謝!

香港領導..Billy (盡心盡力的一位初為人父的新手爸爸)、
莫斯科 導遊 俄羅斯籍 ...Paul(年輕靚仔)、
聖彼得堡 俄羅斯籍...吳明(人氣豪邁)、 俄羅斯籍 安娜(靚女)、另一位俄羅斯籍 安娜(靚媽)


 同埋哩 45位友善的團友旅程中大家互相幫助,好似朋友交流分享


喺酒店新聞見歐洲各地水災嚴重,真喺感恩..天公造美,只有一兩日有少少陰天,行程順利....。
日頭好長晨早4時日出,晚上10時才黑齊,所以由9點出發參觀及睇表演晚上10點幾才回酒店,有一晚仲搞到11點幾,每日真喺好攰!

今日匯率真喺低  HK $1-----RU $12,

3年幾前喺 HK$1-----RU $6,已下跌 100%,遊客開心,普羅大眾市民生活無乜大變,
有錢人就大縮水。
實在忍不了手,購買了大量手信紀念品
全部手信只喺約RU24,000----HK$2,800


俄羅斯手信中真喺,套娃的世界...
 手信紀念品中至貴的,喺前置中央一套,聖彼得皇家瓷器廠生產的茶 RU4,400




俄羅斯的旅程 8天中,我真喺對俄羅斯社會民生有深少少認識,亦對改觀俄羅斯改觀,佢地真喺開心笑容架,亦肯助人!

去程航班上汽水唔夠凍同空少講要加冰,佢搞笑話要加10蚊,俄羅斯人都識港茶記凍飲要加錢,真喺深入遊客心。

下圖位哥哥喺我去程航班上坐我隔離,我估佢有250~350磅,6呎高,已佔滿一個座位未夠,我亦讓出四分一座位,佢大半時間瞓覺,其餘時間同我吹下水同理勁飲酒,我估佢全程機飲了三枝白酒,但佢無乜異樣好正常,佢知我去莫斯科、聖彼得堡旅行,佢咗十分鐘寫咗兩地必去景點俾我,有俄文英文對照,仲用機上航班雜誌內的景點相片指俾我睇,真窩心!


初初見文字咁長,我小心眼以為佢寫投訴信,令我改觀。

其他見聞,待土耳其之旅後上載...

有團友亦想睇下我blog 由於 google 系統無法上存舊 Yahoo bolg的相片
若相再重溫我的舊 blog ,可以到我封存了的


哈哈....等咗咁耐,今個星期終於開始上載喇...
望大家留意下....


" Yahoo 舊網誌"

PS:若今次團友們,可以e-mail diycfcase@yahoo.com.hk 與我聯絡