2017年12月23日 星期六

鐵幕紅塲闊無彊...探索"俄羅斯" (跟團去旅行)


紅塲
耳其之旅暫時放下
期待咗好耐嘅俄羅斯旅行,啦!
下星期三(25日)乘搭俄羅斯航空,直航斯科,

我今次亦喺一向的團遊,自從去完土耳其之後,已計畫前往俄羅斯,
紅塲、克里姆林宮、聖巴素教堂、金環古城、地下鐵車站世界四大博物館之一隱士盧博物館、嘉芙蓮宮....好多好多景點都想去睇下。
睇咗TVB 的 "四個小生去旅行---俄羅斯"是引發點,

由於冬季的俄羅斯實在太凍(零下廿多度),所以一反我以往習慣,
改在五月尾出發,俄羅斯踏入春夏季,氣溫回升到十多,起碼可以舒服的。


聖巴素教堂
俄羅斯旅行團遊,第一個問題喺行程,第二個喺跟邊間?
經過一輪網路資料搜集,發覺所有俄羅斯旅行社
行程幾乎一樣 (除了些高價團稍有不同)
情況同上次土耳其團遊相同,
分別只有天數不同,有八天和九天兩種。
睇睇網友們的blog大多推介四叔個間旅行社,
細看之下....
四叔個間俄羅斯旅行團的確幾抵,
加上網友小妹  Agnes Ngan 的blog介紹行程都OK
行程景點各間大致相同,但團入面內包嘅活動四叔個間都幾多。
再睇番去開個幾間,嘩....其中一間團費貴到唔喺我的層次,
另一間又要轉機搞一輪,無咗兩日行程。
左思右想,決定...就哩間喇。


三個月初報咗團,已經話成咗團,咁多人報咗團,半信半疑,即管睇下點...。
地下鐵車站

彼得堡......世界四大博物館之一隱士盧博物館、嘉芙蓮宮....

聖彼得堡......滴血教堂
喺網路上發現所有對俄羅斯航空餐食都喺評,到時再親嘗一下!
電台旅遊節目聽到嘉賓俄羅斯人好少笑,態度冷漠
北寒之地和民旅性有關,俄羅斯人有一句...
"如果見到俄羅斯人笑,一喺佢傻嘅,如果唔喺,就喺佢笑你傻"
上下網睇下想,想買本書揾資料睇睇下,發覺完來坊間連鎖書局的俄羅斯旅遊書,真的少之又少,只有一兩本,最後去了台灣過江龍書局睇下,果然有台灣翻譯日本bolgger出嘅書,幾得意,講各大景點有乜特式手信,好詳細,真窩心。


好詳細圖文並戍,內裡介紹有好多特別手信。




三星期前收到旅行社通知,真喺成團,要去交尾數
前日開旅行茶會,團遊例行只定動作,
資料及旅行注意事項,下晝兩點,大家都番返工,
但奇怪見咁多人嚟開茶會,成廿幾多人,
職員講講原來哩團成45人,嘩...人都癲,自從04年去歐洲團試過咁貴多人,
好耐未試過,經驗話我知...一定,既然如此,處之泰然

全部出席團友都喺長者職員又提下,香港和內胞好怪習慣
前用熱水洗筷子餐具,俄國侍應生好唔like,唔乾淨可以換,唔好洗,好無禮貌!
而且熱水喺飲,唔喺咁用...

職員再重提下自費活動,當然重點介紹下,報名時職員說明清清楚楚
四個自費活動共USD208,我一早當加埋團費入
其實所有旅行社都有相同自費,
只喺有啲包埋入團費,
有啲旅行社無包,彈性強喲,有啲團友真喺無興趣行博物館,遊船河...
可自行參與,唔去就自己搞掂,約埋等番,講明白到時無紛爭,
依家商品說明條例好清楚,乜都按本子辦事。



哈哈....等咗咁耐,今個星期終於開始上載喇...
望大家留意下....

2017年12月21日 星期四

柏林(Berlin) 作威作福的官員無處不在。

2012117日下午2:20公開累積瀏覽 959



歐洲基本上是成熟的旅遊地區,設施配套都無大問題,遊途終結臨離開時,眾所週知歐盟國家會給與旅客退稅,而退稅率一般是10%,因應不同國家有關退稅手續略有不同,但退稅單蓋上海關離境印章是必要,才能退款,但海關官員的官僚制度往往最惱人,歐洲人辨事傭懶出名,懶理你趕航班,他們「嘆慢版」。



今次在柏林機場,就遇上一些不知所為海關人員,這個二百呎細少的海關辦公處,只得兩名人員工作,我們是手提退稅物品方便給他們過目,這是一般的做法,多年都是這樣,德國亦然。

但房內其中一位女關員見到我們廿多人排隊,首先縐眉跟著大發雷霆,指我們無將退稅品放入大行李箱內,唯恐我們將退稅品交給別人云云。


她更著令我們退出房間,一律不為我們這團人蓋海關印章,我們又不是水貨團,退稅品亦有限,她簡直無理取鬧,剛剛另一位男關員亦已為一位團友蓋了,但見狀他亦立刻停止了,領隊與她調解,擾攘了十多分鐘,又等了一陣子,有一位看似較高級的男關員接她班,向她了解後,她施施下班離去。

  


   其後那位關員向領隊相討後,一個下台階,只要團友將退稅品放回大行李檢查,再在他面前蓋好行李後就可以,就這樣全團人不需廿分鐘便順利辦好報關退稅手續。


    我們在海關辦公處去到寄艙櫃位是有一段路程,中途要做甚麼也可以,所以之前那女關員的要求是多餘,作威作福的官僚真的無處不在,有時真的不明白,退稅制度是為鼓勵旅客在當地消費,這是大家互惠互利,不是甚麼的恩賜,這本是良好的促進經濟體方法,但在這些前線官員手上變成擾人的,令人咋舌。

全個東歐行程再上載...已完成

多謝大家





在此祝

各位blog友

聖誕節快樂!
 新年進步!
一切順意!
旅遊四方!