2023年11月4日 星期六

韓國春川 小王子法國村

小王子 法國村意大利村(近年才加建的,主題樂園
大家睇過多前,人氣韓劇[秘密花園][來自星星的你]拍攝場景,相信好多人去過,我就第一,咁多年裡面保養不錯,裝飾都幾靚,今天韓國文字節假期,所有景點超多人仲有好多珍藏的古董名貴的瓷器和人偶,好靚😊
據聞哩個園主好有錢,已買哂附近啲地,在樂園山下正建築主題溫泉五星級酒店

下午吃 春川辣雞,但團餐全走辣,上次都有哩間食過,奇怪今次店員全部改哂菲律賓人,店員負責炒好,我地要加大辣,嚇親店家雞炒同上次辣一樣足料,好好味呀。


















在樂園山下正建築主題溫泉五星級酒店





下午吃 春川辣雞,但團餐全走辣,上次都有哩間食過,奇怪今次店員全部改哂菲律賓人,店員負責炒好,我地要加大辣,嚇親店家雞雉炒同上次辣一樣足料,好好味呀。





店員全部改哂菲律賓人,炒好了,好好味




2023年10月31日 星期二

疫情後再出發到 南韓首爾五天

羊駝樂園
買咗隻超可愛純羊駝毛製的羊駝毛公仔 W55,000 黑色隻羊駝吐囗水,團友中咗招,好恐佈,好彩我地一早見隻衰嘢亂叫,走開咗,同我地影兩隻相至靚至乖
下午去咗食

下午去食豬肉鍋、
拌飯(導遊為之安排行程失誤,加送的)🥰










































下午去食豬肉鍋、
拌飯(導遊為之安排行程失誤,加送的)
可自行調味,加辣好味
豬肉鍋為咗其他團友唔落辣椒料,但同檯團友可以嚐大
啱哂豬肉鍋加大辣了,好味好多呀,豬肉好諗滑,但同檯友不太吃肉,剩下不少。

泡菜自取任食。