2019年4月15日 星期一

一橋一鐵體驗之旅 2


G+結後...混亂局面出現,好正常...搞咗一輪穩定咗,
  blog友們可以重新上載

喺順德Hilton酒店,酒店食下豐富早餐Buffet.. 

即做 早餐 上海煎餅.....餡料有油炸鬼、煎蛋、生菜、辣椒醬...好味道


我最鍾意食就係早餐煎雞蛋,哩度款式雖然唔係好多 ,但係非常之有誠意, 有一位厨師妹妹專責做架,我見佢半個鐘頭,已經都差不多煎咗一百隻蛋...厲害




早餐後出發,去三水.....“夢裡水鄉“百花園參觀,坐咗兩個鐘頭車程 ,天氣突然間轉冷, 仲落埋毛毛細雨添,得11℃...帶唔夠衫,凍到...震!

哩到面積大概有幾萬平方米, 每個季節種嘅花都唔同,所以每季都有不同嘅靚花,值得嚟睇下。





 午餐食.....豬肚雞,熱辣辣可以保暖身驅寒...


下晝返到佛山...新天地逛下,Hello Kitty cafe




晚餐去咗吃魚宴,全條魚入粥湯浸食,都幾好味。


但過程太殘忍,我都唔想再提。
吃完返酒店再住多一晚。
第三天早上去 順德...碧江金樓,一代宗師拍攝場地。



午餐後...就去珠海...


最後去珠海圓明新園逛下,N年前嚟過,依家唔使入場費,所以好多遊人,入面園景殘到爆。


珠海參觀完,經港珠澳大橋返香港


呢度就唔同高鐵有一地兩檢 ,先過珠海口岸,首先我哋入到去檢查大樓,哩邊度好注意安全呀,縮氣體系完全不准帶入,有團友帶咗樽噴髮膠,所以海關要沒收,但安檢妹妹好有禮貌解釋原因。
領隊都唔知道冇講到,可能係之前有單新聞,喺壓縮氣引起爆炸所致。

海關大樓非常之新淨,且出入關指示凊晰,哩度有好多自動驗證閘, 今日無乜遊客過關
     同西九嗰啲一樣,非常之敏感,好快就可以過到
哩度可以同澳門一地兩檢 所以有多團友直接過咗去澳門,超方便。

 入閘前選定前往的目的地,哩度好清晰有指示前往香港,唔會行錯去咗澳門。

由於旅行請安排專車,直接由珠海口岸去香港,所以我哋喺,唔使再喺香港口岸轉金巴往市區

珠海口岸往香港口岸行車都要成三十分鐘時間,可以慢慢欣賞,橋真係好宏偉好長,今日天氣唔係咁好所以睇唔到靚景。


 條橋真係冇乜車,相信仲係太新冇乜人用,行車穩定,好暢順,到達香港口岸。 





到達咗機場附近嘅香港入境口岸, 入境都冇乜人入境,由 e 通道過關非常快捷方便, 過咗關之後,我哋上番喺門外等候嘅專車直去九龍太子站解散。 

香港聯檢大樓其實係冇乜嘢食,只有一間翠華茶餐廳, 同埋少少手信鋪,仲有好多吉舖未開,相信遲啲開齊,都非常之方便。


 總括嚟講港珠澳大橋都算係好方便,可能有啲我哋唔使有旅社安排專車轉來轉去,所以由珠海直接嚟到香港口岸車需要大概45分鐘,用大半個鐘頭去到太子地鐵站。

今次行程就完結啦, 總算體驗到一橋一鐵嘅偉大建設