2019年6月30日 星期日

隱士廬博物館 聖彼得堡 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行 )



開始參觀
二樓大部份造訪冬宮的人停留最的區域,
這層有數不盡的西方經典畫作俯拾皆是,
要提下...團體入場票喺唔使買拍攝費用架!

少見且高貴的綠孔雀石裝飾,當初建造冬宮運用了約兩噸的綠孔雀石原石,包括柱子、天花板、地板、貼金大門、裝飾的瓶子、燭台等都是以綠孔雀石製成




開始參觀黃金會客室(Gold Drawing Room)是冬宮最美的廳堂之一,
室內裝潢在1870年代曾大肆整修,從牆壁到天花板都貼覆一層金箔,
顯得耀眼華麗,現今廳內展示的是皇室收藏的西歐珠寶、
當時的皇室服飾、來自中國的畫作

唔好以為圖片中見到咁少人,其實人群管制中,好多遊客被趕離中,
準備入另一群遊客。
天花裝飾精彩絕倫



參觀時個頭經常向上仰望,條頸好攰, 成日要抬高頭望天花板睇下幾靚,跟住又要導遊用無線耳機到有的呼喚, 好忙...

哩度係領隊話全個隱士廬博物館最靚嘅拱廊,所以全部團友都集中喺度拍照留念, 睇番 的確係好靚。




1812戰爭畫廊,在這個狹長的空間裡,懸掛著一幅幅排列整齊的肖像畫,全是身著軍裝的軍人,共有332幅畫是1812年拿破崙戰爭有功的將領,雖個別看來藝術性不高,但一字排開的氣勢頗為壯觀。

導遊吳明開始介紹博物館內嘅著名畫作,佢嘅普通話說話流暢內容精彩絕倫


列奧納多·達·文西哺乳聖母》(約1490年)


開始參觀
油畫廊

新古典主義安東尼奧·卡諾瓦因邱比特的吻而復活的普塞克》(約1800–1803年) 






隱士廬博物館我團安排咗三個小時參觀,但係其實真係好趕非常之唔夠。 


據聞 需要兩日時間才能逛完整個博物館有細心瀏覽需要一個星期。



開始參觀埃及館










開始參觀之前,可以先到客戶服務處租借無線耳機,方便參觀 但我哋個團已經安排好有導遊講解,所以亦都唔需要。

真係要喺度住咗一個月先至能夠完全參觀哂整個聖彼得堡