2018年5月7日 星期一

克里姆林宮...的日與夜..一 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)

導遊帶我們克里姆林宮內參觀,其實內面積好大,包括行政樓、元老院、兵器庫...等等,向外開教的只有主教堂廣場,同埋不同的教堂
高崇的金洋葱頂喺注目點,在克里姆林宮外亦可以見到。
最宏偉的喺
聖母升天大教堂、大天使教堂、聖母領報大教堂、伊凡大帝鐘樓等等。
不過,所有教堂內都不能拍照!
聖母升天大教堂建於1479年,這裏舉行沙皇加冕儀式和各種宗教法事。
(俄語:Успенский Собор,又譯:聖母安息主教座堂)是一座東正教教堂,位於俄羅斯莫斯科克里姆林宮大教堂廣場的北側
今日重點參觀哩座
先排隊由側門入內,參觀哩座教堂。

教堂內亦只準特選克里姆林宮導遊先可講解,但佢只喺識英語,為有由我地導遊Paul、領隊Billy作翻譯,其實Billy都好了解內裡的歷史,由佢再作解釋,清楚明白
 此教堂被視為莫斯科大公國的母堂。
裡窗戶不多,光線較
畫全部都保存得,主要描述舊約聖經.....
由於故事較複雜,最後主要喺由領隊Billy講解,細心耐性回答團友發問。

 天使長主教座堂(俄語:Архангельский соборArkhangelsky sobor)是一座敬禮米迦勒東正教教堂•,位於俄羅斯莫斯科克里姆林宮內的大教堂廣場,介於大克里姆林宮與伊凡大帝鐘樓之間。
它是歷代沙皇的主要墓地,直到遷都聖彼得堡


 天使報喜教堂建於1489年,使用碧玉石鋪地,教堂上建有九個圓頂,
圓頂內有以《聖經》為內容的壁畫。

俄羅斯人對宗教重視,由其東正教...見當地人入到教堂內,用上相當長時間禱告




伊凡大帝鐘樓(俄語:Колокольня Ивана Великого
是莫斯科克里姆林宮最高的塔樓,高81米。它建於1508年,為大教堂廣場上的三座東正教大教堂:聖母升天大教堂天使長大教堂聖母領報大教堂而建,它們都沒有自己的鐘樓,所以獨立建了一座鐘樓
真喺俄羅斯“東正教”....重中之重,每座教堂都修護得盡善盡美,
保安外觀上唔會太嚴格控制,但隨處都喺監控鏡頭。


喺哩度逛咗兩個鐘,每座教堂可以慢慢參觀,由於教堂喺運作中,大家都要靜觀,唔好太嘈失禮人呀!

下午五點,集合後離開,見到幾位俄妹正在修補外牆
由鐘樓下出口,就可以離開克里姆林宮範圍,到達紅場
又見到靚女俄妹,我留意到年輕俄妹有共通點,
就喺細心打理長長金頭髮,夏日仲衣著穿得超性感,盡顯身材,blog友福利...,你可能唔知,俄羅斯最搵錢行業,就喺髮型師,明喇!

下篇....“紅場喇!