2020年1月2日 星期四

二十年後舊地重遊..韓國首爾、抱川之旅2019

2020年 
今年第一個Post

祝各位 
新年進步
事事順意
還遊世界


傍晚到咗住宿的京畿道抱川
 我哋今晚入住特色露營車屋其實喺韓國有兩樣嘢係非常之流行,除咗咖啡之外就係去郊外露營或足。


今日旅行團安排我地體驗露營車旅遊所有團友都會被安排入住車, 每個家庭都係有獨立一架。
露營車入面整潔而且冷暖氣齊全又有浴室小型廚房烹飪器具一切齊全車內有小餐枱 一張雙人床同埋一張碌架床一家四口非常之配合車內空間闊落。



晚上亦會豐富燒烤晚餐好耐都未試過燒嘢食,喺韓國燒烤比較奇怪有白飯同埋有大醬湯供應,肉類同埋蔬菜都無限量添加韓國燒烤係一定要配蔬菜。

六個人一爐,我哋嗰組有一位烹飪高手團友姐姐負責
非常感謝佢全程負責燒烤 大家食到非常之飽飽...




早上離開,前往參觀近年熱爆景點,抱川的藝術谷  Art Valley

抱川Art Valley

所在地原為廢棄的花崗岩採石場,1990年代中後期停止生產,為避免廢置對於環境造成的破壞,2009年這裡成為韓國首座環境再利用的複合性文化藝術空間。





 2014年參訪抱川Art Valley的訪客突破100萬人,
為了慶祝這個突破抱川Art Valley 特別設計了許多計劃展示、週末表演、計劃表演等等。

上年(18年)開通登山小纜車,方便遊人上落山
我們先上山頂再順行丅山參觀




抱川Art Valley天文科學館在山上,可以想像及體驗浩瀚無的宇宙的
也在201481日開幕了,內包含有遊戲體驗和宇宙科學展示、最尖端的4D影像館、觀察星座的天體觀測館, 我去睇過,但係展品仲簡單香港太空館、科學館。














由山頂順行下主要的山谷內,見有一壯麗的河道, 如果遲一個禮拜嚟,就睇到全個山谷都喺好靚嘅紅、黃葉,可惜.....



呢個景色壯麗
不少韓劇亦喺度拍攝
包括李敏鎬、全智賢 主演
藍色海洋傳說 



另一套韓劇
花遊記...
由李昇基、車勝元主演
劇集大結局亦是在這處拍攝



欄桿上一有提及這幾套韓劇名稱,而且有中英對照說明

同埋由李知恩(IU、 李準基
拍攝嘅韓劇 "步步驚心--"
亦在這處取景 

由呢度係近年熱爆景點, 加上不少韓劇在這取景,
所以 帶動不少學校、長者亦組團參觀,哩度亦喺睇紅葉絕佳地點,
大家無睇韓劇亦沒關係,靚景當前,可慢慢欣賞