2021年6月4日 星期五

令人非常感動的 TVB 新聞資訊 節目....(尋人記)


早前最令香港人觸動的電視節目,唔喺班𡃁仔

而喺 TVB 新聞資訊 專題節目....(尋人記)Big Big Old World)資訊節目,於2021年4月5日至4月16日於翡翠台播映共10集。呢個節目好值得再次欣賞 尋找返三四十年前上過,星期日檔案 的人物,而家嘅生活情況,每個個案 方東昇團隊,花咗三四個月去尋找,結果有喜有悲。


其中最令人感動個案,這位前校長, 佢全家人移民去美國, 而她同家人相討多時,全家人十多人都唔願意帶埋妹妹一起移民,放棄照顧哩位弱智妹妹,佢一個人放棄移民,留低照顧她的弱智妹妹,已三十多年…… 不離不棄,令人敬佩,播出後全城感動。

 7~80年代,一位十一歲大家獨個兒照顧兩個年幼弟妹,代父母煮飯帶放學教導弟妹,係當年典型嘅屋邨社會情況,尋找個案時,方東昇發覺佢地嘅駐台灣記者同事,竟然係佢的鄰居朋友,現在大家姐而有美好家庭,弟妹已成長, 最搞笑係 方東昇話希望30年後再訪問佢仔仔,但佢個仔話30年後,希望由佢訪問番方東昇,感動個案。

另一個案係哩位小朋友細個希望炒埋限量版郵票和錢幣搵錢致富,當然係唔能夠成事啦, 最搞笑佢而家就係做咗基金管理高層,佢都叫做可以做番自己嘅興趣
都是完美結果。

其他個案 

 婚姻危機輔導......

移民....問題










兒童肥伴....







方東昇團隊不離不棄,花了近幾個月及半年時間去追查,好多個案都失聯,有些人巳離世不竟事隔三十多年,追查成功有十個個案,當年社會現象,與現今情況幾近相似,證明歷史不斷重覆,完全沒有借古鑒今