2017年6月7日 星期三

維也納(Wien)一杯到肚精神抖擻。

2011年5月19日下午12:57公開累積瀏覽 151
 
                                         這間新酒店位於河邊,新開發的商業區        

我比較少介紹入住的酒店,今次在維也納入住的是09年底開業的 Courtyard Vienna Messe 四星級商務酒店,這間新酒店位於河邊新開發的商業區,這區建築物的外形都是設計前衛,與維也納市中心的古舊的歷史建築成強烈對比,毗鄰會議展覽中心,附近又沒有住宅和購物區,所以連行人也不多見,但奇怪的是酒店旁有一個騎馬練習場。

                         酒店附近的地鐵站遠處(紅色字下面入口),週日這處街道有多靜    

我們入住當晚是週末,週日的早上更加寧靜,我相約blog噢! 地利 ..Oh!tria週末 晚上8時到這酒店的餐廳見面,他乘地鐵來,雖然站就在附近,可想而知週末他走在這處街道有多靜,維也納治安還好!

                                               酒店對面新開發的商業區,建築物的外形都是設計前衛
                           全間都是以開放式廚房設計,好有家的感覺    

   晚上不覺得這餐廳有甚麼特別,但早上來到時就眼前一亮,全間都是以開放式廚房設計,蘋果綠色的牆壁掛滿廚具,好有家的感覺,我最欣賞的食物精簡有心思,茶都是有十多種選擇,果汁有罕見的紐西蘭紅柿汁,團友講到這果汁好有神奇功效,我覺得幾好味道不太甜,早餐好蛋、香腸、煙肉不會少,,什果是新鮮切粒的,伴以我最愛的窩夫(Waffle)、式薄餅最理想,早晨麵包是牛角酥,牛油濃香甜美鬆脆多款式酥,咖啡亦有多款,女侍應生送上我最愛式濃咖啡(Espresso),一杯到肚精神抖擻。
 蘋果綠色的牆壁掛滿廚具,好有特式
                                           什果窩夫(Waffle)、
                                       離開維也納前拍下最後一張多瑙河相片       

 早餐後便離開維也納,前往維也納市郊 端斯坦(Durnstein) 多瑙河  

 2011 東歐旅程(200張相精華相簿)↓
「維也納」全日行程:午膳霍夫堡()→遜布倫宮市內步行街(科特那大道)
「布達佩斯」全日行程:漁夫堡 馬提亞斯教堂→ 聖三一廣場 匈牙利皇宮 多瑙河遊船河 國會大樓→ 聖史提芬大教堂 英雄廣場 聖坦德 市中心瓦西步行購物街。



12 則留言:

  1. 跟團也相約blog友見面,真有心!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈...大家啱傾麻,當年我去維也納,
      佢嚟酒店探我。
      幾年前佢番香港,
      我地都有相約一齊食過飯。

      刪除
  3. 幾年前嗰頭多咗個大學區. 但係夜晚都好靜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多年應該變化好大,
      此終喺商業區,喺靜啲。

      刪除
  4. In Europe, many places are very tranquil and I like visiting more lively spots.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...只喺住酒店,景點都當然熱鬧好多。

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈...當然有喇...但佢唔想公開喎!

      刪除
  6. 你最後張相影得好靚,好有feel呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      真喺咁啱遇上,厚雲之中有個窿,黃昏時分光線不強。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享