2014年2月6日 星期四

馬堡(Marburg)不竟時代進步麻!


銅像是“馬堡傳記故事”內容不詳
 








































恭賀新禧!!
恭喜發財!!

仍是新春期間麻!

這篇blog post出來的時候,我應該在幾千公里外的西班牙馬德里,

進行我新春旅遊


又講番德國“童話之路馬堡行程,

馬堡行程到此完結,

我們並不是由原路落山

而是用上現代方法,

升降機麻,

不竟時代進步麻!



由行人天橋連要通往升降機

頗大的升降機可容十多名乘客人


由行人天橋可眺望馬堡新城區蘭河Lahntal




從外型真是看不出是升降機大堂

相比用半小時步行上山,升降機十多秒就由山上直達山下,方便快捷,耆老至為需要



上車離開前,見路旁放有一排排大堆外型有趣的箱子






上車離開前,見路旁放有一排排大堆箱子

大家不用猜了大堆箱子用途,我了解過是出租單車車房

真是估佢唔到














16 則留言:

  1. 最尾哥個建築物好特別!!

    回覆刪除
  2. 祝旅途愉快!
    又期待你西班牙之旅的分享喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      妳上次遊完無耐,一定好有共嗚

      刪除
    2. 多謝!
      現在里斯本喇!

      刪除
  3. 多謝!
    妳上次遊完無耐,一定好有共嗚

    回覆刪除
  4. 我現在塞維爾,
    前日特首亦在此地
    但我無遇上:-):-)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 剛回香港!
      我唔知你哩句乜意思?
      但都多謝你祝福!

      刪除
  6. 有天橋連接好方便,又唔駛食西北方!
    單車泊位個箱好大個!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛回香港!
      好好的改善工程,方便上落
      單車箱好正,又乾淨又保安
      但香港無地無可能有

      刪除
  7. 如果箱仔唔睇字面, 仲以為係大垃圾箱

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!
      我見有人開箱攞單車先知咋:-P

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享