2014年3月21日 星期五

羅藤堡(Rothenburg) 走進如詩如畫的童話世界



  環繞著整個羅滕堡舊城區的中世紀古城牆,這是德國保存得最完整的,石構城牆高10公尺闊5公尺堅實厚重開有不少戰窗,可以向敵人還以痛,而城牆上再加建了瓦片的密封上蓋,令防守的士兵的防禦力大大提升,大城門是採用雙層重木堅硬城門,城門上更有一座二十多公尺高的塔再加上兩個大戰樓,加強軍事戰略攻擊力。






 城牆有十多公尺高,城門右旁有一條的階梯參觀的遊人可拾級而上,雖然城牆有幾百年歷史,但結構穩固安全並無問題,大家參觀可以安心,陡斜階梯上落艱難。



遊走在城牆上道,終於明白1631年的30年戰爭,當時天主教聯軍重重包圍羅藤堡,堅甲利兵仍久攻不下,確信全仗這固若金湯的城牆和強捍的守軍,置身其中如回到中古世紀時代,感受到當年士兵攻防慘烈戰況。




城牆上的通道仿如一條空中觀景走廊,可俯拾整個羅藤堡的最完整的中古世紀建築風貌,內盡是深深淺淺橘紅色屋頂的"中世紀寶石" 舊城區,欣賞那份古樸風光,辛苦些都是值得的。



在城樓上的戰窗往外看,每個看到的景物于餘曲折大異不同,夏日繁花盛開熱鬧的日子,就是一幅豐富的彩繪, 雖然冬日的景色單調,但又有另一幅靜態美,慢慢細味亦是賞心悅事。


羅滕堡舊城內色彩鮮明木石構房屋和卵石路,好好保持原貌至現在,就像由13世紀起一直冰封至今天夢幻般的舊城,走進如詩如畫的童話世界,驚嘆每個角落都是中古世紀的童話外形的房屋
   主公街(Herrngasse)是舊城主街,縱行的斜石板路兩旁分佈各式好吸引人的小店,主要是售賣胡桃夾子木玩偶甜食咖啡店、紀念品店等等。


街上處處都有鷺喜,最觸目是滿街琳瑯滿目金屬招牌,以飛龍天鵝、皇冠多個圖形銲接,精雕細琢別緻的招牌,典雅華麗地高掛在店外門口上方美極的招牌襯托著全城濃厚中古世紀氣氛。






走在城內街道上,馬上就會被不少店舖內,陳列一顆顆色彩繽紛的「雪球」吸引住目光,無錯!這就是羅滕堡的名物「雪球」(Show ball)「雪球」只是簡單以麵粉作材料,切成條狀,再將麵條放入有小孔的特製器具內放鍋炸製成,再沾上朱古力、各式果仁灑上糖霜成特色雪球,香甜爽脆賣相實在太似雪球。


來到一定要買一個浪漫的雪球來試下,每個2~4歐元一個,食味似中國街頭流行小食「薩其馬」,但實在太大個而且太甜了,不合我的口味!
溫馨提示;請勿購回來作手信,雖然有禮合裝,但因為雪球一遇潮濕立刻變成不香脆的,口感不佳。



































3呎高作陳設的陶瓷啤酒杯,色彩鮮明豐富描述故事精彩絕倫,是主公街的店舖最觸目點!












30 則留言:

  1. 雖然是舊城區,但一點都不古舊。但充滿著歷史。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鎮內建築物好古老,我稍後post啲相可以見到佢古舊一面:-)

      刪除
  2. 佢地D招牌真係好得意好靚囉~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 招牌亦喺哩度特色,
      好多好靚,
      慢慢細看就知店舖所經營生意

      刪除
  3. 雪球太甜啦,應該唔啱香港人口味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得試下都好,
      囗味因人而異,
      話哂都喺當地名物麻

      刪除
    2. 咁又係,一場黎到,試下當地名物都好

      刪除
  4. 雪球我也吃過, 我覺得口味太太甜了!!!
    我感覺歐洲人一般都喜歡甜味濃度較高的甜品/CAKE 等食物.

    廣場的建築物和真的有童話世界的感覺.
    我在古城的青旅住了兩天. 五時多後遊客離開, 感覺更加寧靜舒適.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實中國人口味一向不嗜甜,
      所以國外的甜品一向感覺較甜。
      全個鎮都喺好童話feel,
      我今次亦有住在古城内,
      同妳感受一樣,好悠閒寧靜,
      稍後上載!

      刪除
  5. 我去了城牆出面行, 所以無行城牆上的木走廊

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無乜特別,叫做行過,影下相,重點都喺鎮上觀光!

      刪除
  6. 很想去走走這座古城牆!
    好多地道食品都係即場食好味啲,買回來就唔好食!
    3呎啤酒杯好宏偉,有冇買返來擺下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定冷你難忘!
      啦!新鮮乜都好食啲呀!
      你太睇得起我,無可能攞,亦無地方擺!

      刪除
  7. 3呎高的陶瓷啤酒杯好靚 , 而它後面的各式各樣啤酒杯都好吸引喎 , 你有冇買隻留念呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有買咗一隻细架!
      就喺見到大啤酒杯咁吸引,
      入去睇下就買咗!

      刪除
  8. 雪球好大個, 如果太甜, 一定要搵朋友一齊食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!
      其實原味個款都可以,
      加上糖霜、朱古力就唔掂
      我地四個人分先食得哂

      刪除
  9. 呢個小鎮真係來多幾次也不覺厭呀!每次也總覺得逗留時間太短了

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!
      同意呀,
      每次嚟到都好似有啲景點未睇過
      值得再嚟

      刪除
  10. 曾經跟團到訪兩次,我都覺得時間太短,唔多夠時間行。
    Snowball我都係見過,沒有買來試,因為當時唔知係名物,真可惜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以今次直情住喺度,
      有足夠時間玩,
      雪球食味一般,
      無食都唔喺損失麻:-P

      刪除
  11. 睇番你介紹的德國中餐同我三十多年前吃過的差不多,都是春捲,炸雲呑,沙律,酸辣湯等。
    幾乎每間的春捲都好大條,冇辦法中餐要適應本地人囗味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!
      喺咁上下喇!
      不過比較以前都大有改善,
      起碼食味都唔錯,可以接受,
      而家外國人都識食咗!
      遇啱香港人掌廚就超正,
      倫敦、巴黎啲中菜就喺正喇
      瑞士中國菜至差勁:-(

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享