2014年3月1日 星期六

符兹堡(Wurzburg)主教宮 (Residenz)美妙樂韻



宮廷教堂入口



   離開主教宮步住右旁宮廷教堂參觀,但來到門口才知要關閉維修,要到今年夏天才恢復開放,真是可惜!我在網上相片所看到,相比主教宮這教堂內裡金碧輝煌隆重華麗,

宮廷教堂


宮廷後花園另一入口(花園是免費向外開放參觀的)

   若大家想要購買手信紀念品,請謹記在離開主教宮前,往二樓的紀念品店選講,我前往紀念品店,才得以滿載而歸。

   出了主教宮沿著小路轉往後方的宮廷花園(花園是免費參觀的),花園並不是想像的大,相信種植的花朶亦不多,不竟主教宮的目光並非放在花園裡,有blog友提到花園的佈置東邊屬於意大利風格,南邊則是維也納風格,但我到訪主教宮後花園正值嚴冬,所有植物都是枯枝並沒有花朶,我真的不能分別得出。







































 

















 

 這就是南邊的維也納風格的噴水池,如果是夏季時份來到,相信色彩鮮明的花卉令到花園生色不少,而且在夏季六、七月的晚上,在這個庭院會有交響樂的演奏會,有不少遊客會趁機來,為的就是親自感受一下園林下的美妙樂韻



不一會天色時睛時暗,極不穩定,還好並無落雪,但令整個花園大為失色,東邊藝圃是排列有序,由不同顏色的植物卉種呈幾何形狀的圖案,若細心參觀至少要留半天的時間來參觀主教宮,



 其中我今次並未有參觀主教宮的大教堂,看見blog友拍到內裡的照片,那金碧輝煌莊嚴神聖的祭壇台,非常值得花多些時間瀏覽欣賞,自從聯合國教科文組織將主教宮(Residenz)納入的世界遺產,符茲堡近年也大力推廣觀光,所見有不,韓國遊客,反而國內的旅客不多。
 

PS:主教宮參觀到此為止,繼續符茲堡市內。
      主教宮內是禁止拍照的,大家會問之前post的相片何來,那是同伴違規偷偷拍下,我自己並無拍照的,但又按捺不住,不要臉的借了相片與大家分享,心感遺憾
!我在此為大家說明清楚。

33 則留言:

  1. 我都冇去過符茲堡,我只去過海徳堡,南部就只有慕尼黑。南部的德文叫Sud Deutsch 包括瑞士,奧地利等,同標準德文有些分別,感覺有些怪怪地,但佢地聴得明,而我有些聴唔明,但文字就一樣,不過點都好過中文好多,福建閔南人講閔南話,唔宰羊啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真叻!識德文,我連英文都唔掂,仲住喺德國咁耐,領會當地民風,可以分享更多俾我地知!
      有調查話中國南方方言最難學習,由其閩粤!

      刪除
  2. 禁止拍照都偷偷影咗咁多,佢真叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!一睇就知全團人一齊幫手影低,協助推廣主教宮俾香港~~

      刪除
  3. 哈哈!一睇就知全團人一齊幫手影低,協助推廣主教宮俾香港~~

    回覆刪除
  4. 你真叻!識德文,我連英文都唔掂,仲住喺德國咁耐,領會當地民風,可以分享更多俾我地知!
    有調查話中國南方方言最難學習,由其閩粤!

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩, 路霸兄, d相好靚呀!!!!!!!!
    我呢期好乖, 出blog出密左, 搞到冇時間瀏覽其它blog, 歐洲o岩晒我, 可以順道揀下下次去邊, 我會慢慢追番您d post :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      我知妳近期上載咗好多post!
      我亦會加緊追看!!

      刪除
  6. 如果話唔比影相, 我唔敢影, 會好驚架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年纪大面表薄麻
      年輕人喜挑戰底線!
      佢地都唔會大過份!

      刪除
  7. 歐洲嚴冬o既蕭條美同夏天生氣盎然o既美, 兩種我都好鍾意^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 四時景色都有佢嘅美,
      有唔同欣賞架!

      刪除
  8. 地方好整齊乾淨啊!~
    小雲都唔敢偷偷做違法的事呢!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國鄉鎮景點一般都好整潔!
      大城市就差啲!
      佢地影相都好睇情況,
      執得太正,佢地邮唔會!!

      刪除
  9. 回覆
    1. 嗰日幾凍架!
      但有時有陽光都幾舒服~~

      刪除
  10. I missed to visit the Residenz last time. I have misunderstood the castle as the Residenz. When I finished visiting the castle, I suddenly noticed I went to the wrong place and had to go.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺可惜!你下次有機會再去喇!
      你去咗河另外一邊,山上面的瑪麗亞城堡??
      而我無去過哩個城堡!

      刪除
    2. 我都想去過哩個城堡!

      刪除
  11. 花園好靚呢~~~我好鐘意棵樹既剪法~好得意~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天色彩喺差咗啲,
      我見blog友夏天去影啲相,好靚!

      刪除
    2. 都唔係呀~有另一番味道喎~

      刪除
  12. 噴水池一樣噴一樣結冰好型~

    回覆刪除
  13. 路霸可是很跟規舉的人啊!給你一個讚!
    不能拍照的確有遺憾,不過走到別人的地方,也總的跟人家的規舉配合呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年纪大面皮薄麻,無膽做年輕人喜挑戰底線!佢地都唔會大過份!

      刪除
  14. 我年纪大面皮薄麻,
    無膽做
    年輕人喜挑戰底線!
    佢地都唔會大過份!

    回覆刪除
  15. 如果可以影相就好了~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實博物館禁止遊客影相都唔合理!
      我覺得法國羅浮宮超自由任影任行!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享