2014年4月4日 星期五

羅藤堡(Rothenburg)無法言語的不捨心情,

  


































一夜無話到天明,不知是否住鄉鎮關係,比平時早起,
原來半夜下了一場新雪,
把整個羅藤堡舖上一層薄紗,
看上更添浪漫,
趁晨曦出外遊逛一下,
沿主公大街閒步,街上卵石路與建築物雪映下形成一幅靜態美。




沿鎮邊緣的老舊城牆散步去,莫講話晨曦漫步,
在香港繁忙工作下根本不會這樣早起,
 在這鄉郊環境下,晨早寒冷空氣清新,令人精神抖擻,
加上空氣中飄起燒煤炭柴枝氣味,這是鄉鎮獨有
嗅到心境可以弛下來,
有一刻淨化作用!




  大家看看這些影像,真可令人賞心悅目,
在這一幅幅的雪景相片終結羅藤堡的遊覽.............



 吃過早餐便要離開
羅滕堡美在景色!
 對我來說有份莫名親切
感到無法言語的不捨心情
下次不知何時再到訪
 再見喇!




























32 則留言:

  1. 我覺得有雪時,清晨同晚上散步個心係特別寧靜架

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!微雪的清晨空氣較好,散步至啱!

      刪除
  2. 回覆
    1. 细雪的確可淨化四周環境,令景色更美:-)

      刪除
  3. 我去旅行都會比平時早起.

    回覆刪除
  4. 霸兄, 以前見到落雪就頭痛,門口一大堆雪要鏟走,溶雪後馬路污糟兼黑黑的,一點都不好看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亦見過市區雪後污糟景象,
      但鄉鎮又唔同,靚好多:-)

      刪除
  5. 真係好希望有機會置身雪景中呢,記得拾多年前在英國遇到少少飃雪,已經開心得跑在馬路中心亂跳亂叫,成個大郷里咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪景好靚,
      可以親自感受到至開心,
      香港一定睇唔到
      最大問題喺凍啫!

      刪除
  6. I also like to have morning walk during travel. This will enable you to see better the place without tourists.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鬼懶!
      平時早起無我份~~
      只有旅行到哩啲美麗地方先吸引到我早地

      刪除
  7. 回覆
    1. 差不多!
      七點就日出

      刪除
    2. 澳洲哥時成7點幾先剛剛日出~~可能緯度不同吧~

      刪除
    3. 可能喺!
      但相差唔喺幾多喎!

      刪除
    4. 但係你去哥時係冬天喎~
      澳洲就秋天都咁遲日山喎~可能係南北半球的分別?

      刪除
    5. 我諗相對歐洲與澳洲時區唔同,
      同位於南北半球分別唔大

      刪除
    6. 真係唔太識~不過覺得有d好奇~
      下次上網研究下先~

      刪除
    7. 我都唔識架,都喺估估下咋!

      刪除
  8. 嘩........亞洲人真係特別鍾意雪景, 好靚好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人少見嘛!
      我都喺好like雪景!

      刪除
  9. 難得看見雪景 , 凍都係值得0既 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!
      下個 post的雪景更靚,值得睇下,
      哈哈!賣哂廣告:-)

      刪除
  10. 路霸兄唔驚啦好快又有機會再去吧^^

    回覆刪除
  11. Yeah !Yeah! [在香港繁忙工作下根本不會這樣早起]
    我喜愛旅行早起, 去酒店周邊, 影多D相。
    香港人難得看見雪景 , 我真係好鍾意雪景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喺去旅行先有機會早起!
      哩度小鎮有啲嘢睇,可以影下相
      香港人喺少見雪景,見到都好開心架!

      刪除
  12. 您好
    在blogger上載相片有問題!!唔知点解!!唔可以上載相片!!
    請問:上載相片[檔案格式為 JPG、GIF 及 PNG。] 是甚麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺就咁喺用‘上傳’上相,無乜特別,可能有時要出番去blogger離開個妳post ,
      再重新試就ok,
      我亦有用g+上相的,
      一般相機拍的照片喺JPG格式,
      其餘GIF 及 PNG喺另一種儲存相片的格式,普通一般唔會用

      刪除
  13. 路霸,原來冬天既天鵝堡咁大雪,我上次來時是5月風和日麗,如今見此雪景加上它背後的故事真係感到特別淒迷呀!

    回覆刪除
  14. 雪景真的是迷人,可是美加有些地區一下幾個月的雪,當地華人都很不慣。
    對不起!說多了。祝安!

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享