2014年6月15日 星期日

被迫遷.........





















在大家好開心喺連鎖大集團“XX屋“執平嘢背後,我地哩啲公司仔就喺被壓迫一群,人地出高過市價70%錢向我工場業主買入工業單位,限令我地搬走,人地以本傷人,我地唯有走人……
大家可能唔知,我小工場就在這大集團(XX) 的同一座工廈內,喺觀塘,據闢聞佢地想高價收哂,再重建賺大錢,商業社會無可厚非,但回想當日佢老闆肥佬林喺電視前大大聲講被其他大超市、大便利店迫害,講到幾仁義道德對員工幾偉大,又咪商家佬一名,唔賺咩。






新工場


41 則留言:

  1. 咁新地方有冇貴咗呀?

    回覆刪除
  2. 噢, 最怕要搬, 搬一搬真係好煩 =_=

    回覆刪除
  3. 恭祝霸兄: 新廠大吉!!大展鴻圖!!

    回覆刪除
  4. 希望你搬左後,生意更加好,大展鴻圖。

    回覆刪除
  5. 生意興隆!!
    新工場o係邊區?

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 霸兄,哦原來你是大老闆,你的工廠生產乜嘢?睇下有冇嘢啱用?香港政府一向短視,從來冇扶持和支援本土工業,而好多國家都有稅務優惠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!
      只喺蚊型workshop,做下手作仔,唔喺工廠,我亦非老闆,只喺近年流行稱的自僱人士,香港一向喺咁,自己配合環境生存,有支援當然好喇,但我亦無乜需要佢幫助,

      刪除
  8. 路霸祝你在新工場有更好的發展,生意更勝從前!

    回覆刪除
  9. 唔搬唔知有幾發!!!!祝你生意興隆呀!!!唔好衰俾d商家佬睇!!+

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳的
      真喺巧言美語
      我至like
      一於咁話
      抗爭到底

      刪除
  10. 咁第時係咪會少咗在觀塘區活動呢

    回覆刪除
  11. 我都係响葵涌區返工,祝你事業發展更上一層樓!
    時移勢逆被迫遷都無法,邊個唔想賺錢,打工仔、大老板、大商家咪一樣,仲點會有良心企業吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!承妳貴言!
      妳之前話過我知喺葵涌工作,有機會飲杯咖啡,我喺華星街個邊,
      明白香港喺咁,大家都喺賺錢揾食啫,但唔使扮到大善長,拯救香港咁款,好似李生咁擺明車馬賺咪賺

      刪除
  12. 我見到你搬的物件及環境好有親切感^_^我公司都係咁上吓,搬到新環境都要適應,現在好多工業區已經沒有廠房,多數只有寫字樓,我個區都是舊式工廈所剩無幾,新建多是商廈及三,四星酒店﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      咁妳工作地方都喺好少有,
      舊式工廠買少見少,觀塘、九龍灣、重災區
      而家適應新環境中,應該好快習慣

      刪除
  13. 您好
    講得好「大家都喺賺錢揾食啫」
    唉!觀塘変晒!!!

    祝你一切順利!事業蒸蒸日上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!承妳貴言!
      觀塘妳最熟,
      裕民坊拆哂,只剩老麥個幾座!

      刪除
  14. 我好少幫襯數字屋,因我唔like零食。
    我知好多動物義工出錢出力,幫助流浪動物,不問回報,人間還是有情的。
    祝路霸兄,生意興隆,工作順境!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      承妳貴言!!
      我有時覺得佢地賣得咁平,唔賺錢,有時蝕本都要搶市場佔有效為乜哩!
      我知妳喺有心人,動物愛護者,無盡付出!

      刪除
  15. 但回想當日佢老闆肥佬林喺電視前大大聲講被其他大超市、大便利店迫害,講到幾仁義道德對員工幾偉大,又咪商家佬一名,唔賺咩。>> 完全認同。
    其實佢野心都唔小, 睇佢急速擴張就知啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!
      佢好識利用傳媒,
      幫佢做勢,經營手法各異,只網絡傳媒咁心被人利用,電台節目仲開埋post,以為鋤強扶弱,到來又咪多隻鬼!

      刪除
  16. 路霸, 祝你在新地方生意越做越大,長做長有, 貨如輪轉 ! ^^

    在香港做一個普通市民真是越來越不容易, 政府, 商家,政治.....唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      承妳貴言!
      我只喺好細好细公司仔,
      無得同人地競爭

      刪除
  17. 租金咁貴, 全部都係大集團, 做生意真係唔易做.
    舊既唔去, 新既唔黎, 新環境希望你生意興隆, 一本萬利.. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      承你貴言!!
      只喺想揾餐晏仔,都唔喺好大想頭!
      都喺唔易~~

      刪除
  18. 大魚食細魚!領匯趕走晒啲小商戶,大裝修賺更多的租金。
    居民再無法享用價廉物美的酒樓食肆,真霸道!
    祝路兄重新奮發,再創生機!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全世界都喺咁,有錢有權,可以控制哂社會一切資源,無奈!
      而小市民只有在夾縫中生活,
      多謝妳鼓勵!

      刪除
    2. 原來你是搞手作的,我都好鐘意手作仔呀!

      祝生意興隆!!

      刪除
    3. Florence:
      多謝!!好多女仔都鍾情手作仔,我哩啲只喺生意仔啫!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享