2015年2月15日 星期日

土耳其.....奇石岩洞穴若巉


籃色清真寺




















blog友們都好關注我,今年農曆新年假期的去向,
我亦曾經表示打算可能不作長線旅行,
我舊同學14年11月一輯旅行美麗的相片,經他大力推薦,改變了我的想法。
他的目的地是歐洲大陸的最東面.............土耳其
亦即是我今年長假期的旅遊去向。
"奇石林"熱氣球(由於意外頻生,團遊已取消這活動)






















我的土耳其認知很少,得悉它介乎 歐洲與亞洲之間,
和來自近期TVB 重播的"謝茜嘉團遊土耳其"
而主要都是參觀 自然景點、聖經歷史古蹟.....
一個我完全陌生神祕的美麗國度,十分期待.....
奇石林

我一向的習慣團遊,搜集資料時發覺,
原來幾乎每間旅行社,每日都有團出發,出團數目其多
選擇十分多,但行程完全相同!
土耳其航空近年開辦了"香港"直航"伊斯坦布爾",機程11小時。
棉花堡
























上面三張圖就是最觸目的部份景點。
前日去茶會,全團共19人

30 則留言:

  1. 仲有一個星期就出發, 應該好興奮

    回覆刪除
  2. good, 這個地方都是我想去 。不過我只擔心政局.... 預祝旅途愉快:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝……
      未去過,見舊同學影啲相好靚,心郁郁……政局哩啲嘢亦晤到我理╮(╯_╰)╭
      返嚟先可以再分享

      刪除
  3. 土耳其正呀,非常異國風情,啲路又好.....
    除咗棉花堡.......棉花堡廢廢地.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 未去過近中東的地方旅行,都期待架……
      棉花堡點情況更加唔知……
      有無要注意的地方?
      可以提示下呢?

      刪除
    2. 因為你去土耳其西面/中間,非常安全,啲回教徒亦較relaxed、友善,不過衣著都係要留意,回教徒佢地唔like人地着得太少架,食物都ok架,bbq同stew佢地叻架,完全唔食salad就有啲問題,土耳其茶、土耳其咖啡、土耳其包、Hamsi(fried European anchovy>>>呢個正正正)都出名,街有唔少小食、水果、食水煙.....奇石林要帶夠電,會係咁影影影,地方大同多沙石,又乾啲,可能要帶傘、sunscreen,仲有唔少手信買架,我最like各式乾果、香料、茶、咖啡、水煙壺.......

      刪除
    3. 多謝妚,
      哈.....冬天衣著都好厚衣,無問題!
      至like咖啡、茶,真喺好想試下土耳其咖啡,
      我都聽聞魚三文治好正,一定要試
      咁去奇石林真喺要差爆電,
      我都好like乾果、手信多多呀!
      真喺好多謝妳的意見、提點

      刪除
  4. 土耳其值得去. 但係要有心理準備同歐洲好唔同. (佢係想入歐盟,但係未係歐盟架)

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時喇……近中東的地方
      見到謝茜嘉介紹伊斯坦布爾舊城區建築,就似歐洲風格。
      我記錯咗,以為佢已入咗歐盟,Ths.

      刪除
  5. 我都有幾年想去土耳其,祝你旅程愉快。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 都比較少人提及,
      但見到唔少歐洲飲食特輯都有介紹( ̄∇ ̄)

      刪除
  7. 嘩!終於等到你既新計劃了, 土耳其我好早年去過了, 真係唔錯的,我尤其鍾意棉花堡及奇石區,是個很值得一遊既地方, 祝你有個愉快行程及新年快樂呀!

    其待你回來的旅程分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      好多blog友都有去過土耳其,
      通常都喺十多年前的,
      我只喺近哩兩個月先有留意,·
      哩個歐亞之國,
      今次都喺無小插柳!

      刪除
  8. 我無去過土耳其,但係朋友去完回來盛讚,要住洞穴酒店,好有特式,奇石林更加不可錯過,19人真好,不用吓吓三,四十人,等人集合都好煩,祝旅途愉快﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      喺呀!我團亦有安排住洞穴酒店,聽妳咁講,好期待....
      奇石林..都會去遊下,到時親身感受下,
      人少其實真喺幾好!

      刪除
  9. 19人不錯,玩得開心啲,影多啲靚相回來分享下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝.....
      一定會同大家分享,
      但要啲時間上載。

      刪除
  10. 華!!!正呀!!!!我都覺得土耳奇唔錯~值得一去~當年同左爸爸媽媽去...依家想同朋友再去~
    玩得開心d呀!!!!!
    預祝你新年快樂~你和家人都身體健康呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳...的祝福
      我21號晚先出發
      哈....好多blog友都有去過土耳其,
      我都喺後知後覺~`

      刪除
  11. 路霸兄,祝你羊年身體健康,萬事如意,順祝旅途愉快,玩得開心。

    回覆刪除
  12. 土耳其都幾好玩, 特別係奇石區, 真係幾得意..... 祝你旅途愉快

    回覆刪除
  13. 熱氣球好靚, 不過我都唔敢坐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亦無膽量冒險,不過當日天氣不穩亦無得坐

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享