2015年5月31日 星期日

想知特式西班牙伴手信,入來看看(Spain)(團遊西班牙系列)

離開塞哥維亞(水道橋)途中經過加油休息站。
我的旅行目的......休息放鬆心情出外走走,團遊本著開開心心,不需太大計較,所以旅程與大家分享,其中高速公路的加油休息站是我至愛,其中有一間連鎖店Autogirll做得最好!

內裡有自助快餐廳、精品店、兒童遊樂區、洗手間、洗車、修車....設備齊全


自助快餐廳另一重點.....價錢要廉宜、款式、好味、快速!






西班牙的地道食品.....咸酸泡菜

仲有我們至愛的日本動畫"叮噹"的朱古力飲品
自助快餐廳內亦有紅酒供應,不過遍貴...7歐元




































西班牙的Espresso、Cappuccino、Latte、Mchoa咖啡非常醇厚、濃郁。




































休息站內精品店出售的西班牙酒(Sangria)樽裝用上牛頭和西班牙響板(Castanets)獨特,酒味不濃,好香果味.............好好味架。
伴手信必選,大樽裝10歐元、細樽裝7歐元,唯一缺點........重量不輕,
我買了4大樽裝\(^^)/


  
































 這款西班牙酒(Sangria),包裝好漂亮!



































西班牙的甜餅食,亦是伴手信的精選

西班牙著名的鳥結糖,亦是伴手信的精選
西班牙另一著名餅食,源自阿拉伯的甜點(Hojaldre),亦是伴手信的精選,好味!

28 則留言:

  1. 想起歐洲嘅休息站,真係梗有一樣合你意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 休息站....我都喺飲下咖啡,
      食下零食,買下手信。
      好開心♡♡

      刪除
  2. 跟團嘅方便:買完重嘢可以放上車。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀...仲有司機哥哥幫我地睇住啲嘢麻

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈....我好日都唔會去哩度,見啱就買,
      下次再嚟都怕十年後✩✩

      刪除
  4. 回覆
    1. 喺呀....上次送朋友都好like
      今次再大手入貨

      刪除
  5. 但係我覺得休息站啲野貴喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀....普遍都貴啲,
      但哩樽Sangria酒公價,見有貨就買咗先。

      刪除
  6. "叮噹"的朱古力飲品. Funny.
    I also like to visit this kind of stop over shops and restaurants during the long distance bus. Quite often, they have many special local food and souvenirs.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!
      休息站內裡的物品,都幾吸引,
      雖然價錢高少少,
      但勝在方便...

      刪除
  7. 甜餅和鳥結糖好唔好食?
    叮噹朱古力飲品看來好似幾得意,未見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜餅無買所以唔知
      鳥結糖....好香脆,唔太甜
      喺呀,叮噹好cute,我至like
      原本西班牙電視,有播日本動畫。

      刪除
  8. 哈哈~~~次次一落車就係團友們搶去廁所既時候~~~~
    我都有買sangria既酒辦仔呀~好靚~

    回覆刪除
  9. Autogrill 我尋日至到此一遊 ^^

    回覆刪除
  10. 去歐洲我都好鍾意逛休息站,多數都係買杯㗎啡飲下,通常食完早餐或午餐冇耐就會經休息站,而且個人對甜野興趣𣎴大,所以好少買吃的,上次去西班牙就買左巴塞球衣水壼,價錢又唔貴,所以坐長途車絕對不是一件苦事。路霸你之前去法國深度遊休息站比較西班牙邊度多D野買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喺飲下咖啡,食下小吃,
      有手信啱就買埋~~
      球隊我反而無乜興趣!
      其實外國旅行,車程耐就一定架喇,
      景點相距幾百公里喎,
      我又無比較法國....西葡的物價。
      但葡萄牙應該平啲

      刪除
  11. Hi,路霸, 最近有點忙所以少來探你. 見你寫休息站,我也很喜歡的而且試過在休息站找到的紀念品之後在境內其他地方也未見有呀, 雖然價錢可能貴少少, 不過,遇上了喜歡的我還是會在休息站買紀念品呀! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前回覆失踪.....
      我地喺網路相識咗多年,明白架,大家都忙麻,
      可以上網交流都喺緣份,雖然素未謀面,
      團遊真喺好多時會到休息站,所以好有經驗,價錢貴少少就一定,但有時都有好嘢!

      刪除
  12. 呢間Autogirll係幾得bor, 無論食物定手信都幾吸引

    回覆刪除
  13. 估唔到依個休息站都幾多野買, 叮噹都有

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享