2015年10月25日 星期日

美滿完結一日(太陽海岸)(團遊西班牙系列)

唔好意思!上星期六回國內旅行,無出到blog,今天繼續西班牙陽光海岸, 香港五星級酒店自助餐,大家都有光顧,今日就介紹下我入住這酒店的自助晚餐,佳肴美酒亦是不乏。
 自助晚餐顧客大多是入住的遊客,五湖四海甚麼人都有,大多是歐洲人,國內及香港人只侶極少數。

自助晚餐的洋蔥湯真是足料好味道
 各式壽司
自助晚餐怎少得風乾火腿

 我至愛煙熏三文魚、鯷魚
 自助晚餐主要以海鮮為主,由廚師即煎封鯖魚柳及小吞拿魚腩,香脆軟滑,我至愛,另外炸魷魚
 自助晚餐亦有烤牛扒,雞扒。
 自助晚餐即煎牛扒,生熟程度任擇。




 各式芝士是外國人飯後必吃,但我真的不明白他們飲食習慣。

自助晚餐西班牙一定有的海鮮燴飯
自助晚餐內至多是蝦、蟹、青口...海鮮



自助晚餐甜品幾十款以上,梗有一款合胃口,我愛朱古力蛋糕、雪糕



 自助晚餐飽吃之後,到酒吧鬆一鬆弛下,美滿完結一日


 早晨起來欣賞漂亮的晨曦的太陽海岸日出
 今天暫別西班牙,前往英屬直布羅陀參觀...


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈...哩間酒店都幾好,
      由其喺哩個自助餐♡♡

      刪除
  2. 芝士, 飯後服, 佢地至安樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解...飯後已好飽,再食...咪好漏呀...!

      刪除
    2. 唔知點解...飯後已好飽,再食...咪好漏呀...!

      刪除
  3. 我呢邊未見過咁豐富嘅buffet

    回覆刪除
  4. 個buffet好正呀,好多海鮮食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...喺呀,
      地中海真喺海鮮居多。

      刪除
    2. 哈...喺呀,
      地中海真喺海鮮居多。

      刪除
  5. 食物款式都幾多喎,海鮮和甜品都好吸引:P

    回覆刪除
  6. 我都幾鐘意太陽海岸區~渡假feel~幾舒服~兩次都係好好天~
    係海灘散下步唔錯~
    你間酒店自助餐好多野食喎~~~~~~~同埋好少見到自助餐有洋蔥湯飲~正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可想而知幾多外國人到此渡假,
      聽聞哩度有八成時間都好好天,
      妳好浪漫呀,
      我都喺咁話,自助餐超豐富..
      五星級酒店真喺有番咁上下。

      刪除
  7. 嘩!個自助晚餐超豐富呀!個景又靚,真係身心大滿足呀!
    直布羅陀,未去過呀,期待你的分享。︿︿

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺超豐富...自助餐,早上日出至靚,
      多謝妳!直布羅陀好快會介紹。

      刪除
  8. 自助餐好多選擇, 等睇直布羅陀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 相比香港或澳門的自助餐,還有段距離。

      刪除
  9. 食物款式好豐富 .
    晚霞晨曦同樣令人心醉 .

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享