2015年12月10日 星期四

塞維爾 經一事,長一智 (團遊西班牙系列)

「佛羅明高 」(Flamenco)這個名字已經與西班牙傳統舞蹈連繫起來,
熱情澎湃的舞姿及明快節奏的舞步,深心吸引印象難忘,
今晚團亦有安排到的「 La Bodega」欣賞,
這是塞維爾少有分上下兩層座位及大型舞台的「佛羅明高」舞蹈表演場地,
市內較有名氣的,亦只有這間接團。
由於上次到訪塞維爾,已欣賞過這舞蹈,
今次並無再參加這自費活動。
今晚選擇夜遊塞維爾舊城區,市內仍有保留古成牆,我亦順便參觀一下。


我見亦有長長重厚的城牆,護城河遺址。


途經一酒吧,入去歇一會,
到吧檯點了兩支樽裝啤酒,先結賬只是六歐元,我零錢不夠,
便想用張一百歐元紙幣找數,這是我沒想到的問題出現, 
兩個少女店員看了看我張百元紙幣,交換了眼神,用有限英語向我說,無碎紙找贖,
我不知就裡,見店內有碌咭機,便提意用信用卡,
但兩人交談了幾句西班牙語,便表示壞機......奇怪!
這麼巧合,我問她要如何解決,她居然 "無可如何",亦無解決辦法!


這時兩位耆英女顧客見狀,熱心出面向女店員說項,
我不知她們交談內容,最後見女店員發脾氣,
這兩位耆英亦無可奈何,她們不太懂英語,用手勢表示歉意,
只說了單字" deceive"....欺騙,
起初不明所以, 隔了一陣才彷然大悟,她們怕被我詐騙,
可能她們之前亦遭受欺騙過,
我亦理解....,她們亦只是顧員,無理由要承擔損失,酒已開了,亦無可能退。

最後其中一位女顧客亦插口,提意我去對面馬路的"麥記"找贖,
唯有硬著頭皮去試下,入到店內買最平的食品,特大裝炸薯條...盛惠.3歐元,店員肯收百元紙幣,但將我的百元紙幣,放入驗鈔機兩次,再叫經理確認,才找回餘額,態度認真正確,我由此證實這地區偽鈔受騙案不少。
我歐洲旅行多年,都是第一次遇上這情況,真的行萬里路,經一事,長一智。
西班牙人都是熱情好客,樂於助人,感覺良好,並無因此事不快!

盡上漫畫的街頭垃圾桶

明天離西班牙,前往今次旅程最後一個地區葡萄牙(Portugal)里斯本(Lisboa)

36 則留言:

  1. 您好
    酒吧 無驗鈔機, 是酒吧自家無經營工具.
    當地職員 ...有点不禮貌啊!
    假銀紙 , 全世界都有!!!..........

    謝謝到訪 我的博客
    稍後 Email Yahoo jp blog 予你 (^+^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 再者: 「漫畫的街頭垃圾桶」 好別緻呀!

      旅行攝影, 我喜愛影 「圾垃箱」,
      因為「圾垃箱」反影出 地方衛生 以及民生。

      刪除
    2. 追加
      請你在 facebook 連結吧
      regina22pp@gmail.com

      刪除
    3. 多謝妳,妳真客氣!
      最奇喺Visa都唔俾我用,
      可能女店員較年青,無乜經驗,但態度亦有不好。
      又少見到中國遊客,遇事不知所操之故。
      我見哩度垃圾桶畫得好,又有街頭畫文化感,所以拍下不少。
      我會到妳fb看看的,妳日本yahoo blog add 是否在fb有連結呢??
      若無煩請email 日本yahoo blog add 到我yahoo mail diycfcase@yahoo.com.hk,我gmail用量已超額,可能收唔到妳email,謝!

      刪除
    4. 已找到了妳Japan yahoo bolg ,Thx

      刪除
    5. 就算有驗鈔機,我估哩兩個女仔都唔敢收!

      刪除
  2. 我地好少用到$100面額歐元, 就係怕找續有問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 就喺旅程已近尾聲,所以已用哂啲碎紙,其實我可夠碎紙只要一支,但見佢已開哂兩支酒個蓋,先諗住俾埋錢,奇怪連Visa都喺話唔用得,以前都未試過。

      刪除
  3. 英國無100元鈔, 就算廿蚊都要驗架。 所以去旅遊唱錢,我點都要細面額的紙幣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅程已近尾聲,所以之前對的碎紙已用哂啲,
      唔知佢咭都話唔用得,佢明明有咭機,又貼咗Visa標誌!

      刪除
    2. 原來無100英鎊紙幣?

      刪除
  4. 我哋通常最多用到50歐紙幣,100歐好少見,500歐只見過一兩次,車票售賣機連50歐紙幣都唔收

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺第一次遇上哩啲情況,
      歐洲旅行多年,我地通常有好多碎紙碎銀,咁啱用哂,佢佢有咭機,又貼咗Visa標誌,都話唔用得,喺德國都試過咖啡店8歐碌啫!
      2002年到歐洲旅行都找奐過500歐元,但見到名店店員,亦未見過,已後都無再奐500歐。

      刪除
  5. I am also afraid to use 100euro I usually change 50euro in HK for use.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱...之前對的碎紙已用哂啲,
      香港啲銀行大多只可奐100歐元紙幣,細鈔好少能奐到。

      刪除
  6. 我去歐洲也多是用50歐,當然有更細額的就更好,就係怕遇上如此情況.

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白的,就喺旅程已近尾聲,所以已用哂啲碎紙,
      但香港啲銀行大多只可奐100歐元紙幣,
      細鈔好少能奐到,除非要同銀行熟喇。

      刪除
  7. 第一時間我也是想起可以去便利店或超市買嘢唱散佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 外地真喺好少見7仔,超市更少在旅遊區,
      反而歐洲Visa咭真喺常用啲,
      佢明明佢有咭機,都話唔用得。

      刪除
  8. 我有興趣睇城牆多過睇跳舞
    都係唱定細紙穩陣, 不過宜家歐羅低, 唔會醒起100歐好大張會導致找贖困難

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...只喺咁啱遇上這景點,佛羅明歌舞都值得欣賞,
      就喺旅程已近尾聲,所以已用哂啲碎紙...,100歐只喺850港元,但歐洲物價都唔平,動不動都幾十歐元,100歐都應該常用架?

      刪除
  9. 回覆
    1. 你地生活當地,可以隨時攞到碎紙,但你做過bank,都知香港啲銀行大多只可奐100歐元紙幣,細鈔好少能奐到。

      刪除
    2. 但歐洲物價都唔平,動不動都幾十歐元,100歐都應該常用架?
      你啲Visa咭喺當地銀行發出??

      刪除
  10. Hi 路霸,好耐無留言了﹗

    為免麻煩,我近年只兌5,10,20歐,50歐盡量一張不帶,不是怕人家不收,是怕對方出蠱惑找少錢:)

    Pisces.F

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...稀客,好耐無見呀!
      多謝你留言
      你近年完全無上blog,幾好呀!
      唉....喺銀行換歐元散紙超難,就算預訂,亦不得要領,
      我喺有帶大量碎紙,
      但行程尾段已全部用哂啫.....

      刪除
    2. 呢兩年我都提早一兩星期去HSBC落ORDER,服務很好,要幾多都得,當然,不知是否間間分行一樣;恆生則睬你都嘥氣。
      Pisces.F

      刪除
    3. 哈...咁啱我無匯豐銀行戶口,
      你喺咪尊貴客戶先有咁好服侍~~
      恆生正如你所講,服務差到....

      刪除
  11. 真的無可奈何!!往歐洲時我都怕大紙無找續、或怕找續有問題,因此多數會拿細紙,今次去英國都盡量換多些5、10、20鎊

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實身不由己,有時真喺換唔到咁多細鈔。去英國邊度玩,有無探親?

      刪除
    2. 在倫敦停10個晚上……去了周邊oxford, Stonehenge & bath, Windsor, outlet,行左博物館咁囉,meet左朋友食晚飯!買左嗰邊電話兼上網卡,20鎊基本可以用成個月4G無限上網,仲可以漫遊至附近歐洲國家……香港都可以用。

      刪除
    3. 哦...倫敦都幾多嘢睇,上次只喺玩咗兩日一夜,
      有好多朋友喺英國有親友,去旅行一定連埋探親,我亦如此,
      電話卡無用過,原來咁平,下次再詳問妳購買細節。

      刪除
  12. 咁又係既~支啤酒先40幾蚊港幣..但一百歐羅係800幾港幣...
    佢地之前真係慘....可能俾人呃得好慘先會咁防備你哥張錢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好明白佢兩個妹妹的困難,亦無責怪佢地。
      只喺咁啱遇上哩個情況。

      刪除
  13. 有時出外免不了有不愉快的事, 真是經一事,長一智。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...下次無碎紙就唔買喇,費事煩。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享