2016年2月5日 星期五

西葡十一天之旅終於完結 (團遊西班牙系列)

在酒店吃完早餐便往機場,前往德國慕尼黑轉機回港,
 十一天的行程中能參觀遊覽的地方實在有限,
真的令我對這兩個國家加深了解,
由其是馬德里計程車司機的熱情印象最深,
雖然他們不懂英語,但都盡力介紹車程沿途的景物,
須然我完全不明白,可是從他的笑容就話我知是樂事一伴,
世上無語言比「笑」這美言還好吧。

葡萄牙里斯本國際機場候機大堂免稅店

 葡萄牙並無特別注目的景點,里斯本郊區“奧比都斯”(Obibes)較為特別的,
 而且里斯本的舊城區,比我想象的更古老舊殘,雖然葡萄牙比西班牙更窮困,
但它給我有一份安心的感覺,在街上行走並無馬德里的惶恐,
葡萄牙人比較內斂,但有次找不到店鋪在街上問路,
他們都樂於助人,更主動幫忙致電該店詢問確切的位置,終能順利到達。

里斯本國際機場
  全程都十分開心暢快,跟團去旅行若遇到一些志同道合的人,並會全無隔膜開心盡情,我想團友們的關係就是最為重要,此終是團體活 動,雖然大家都是初相識,不論年紀話匣子一打開天南地北甚麼都談,旅遊經歷當然是主要話題,能打開心扉大家就好容易融入。

 一個鐘機程就到達"德國慕尼黑國際機場"
 我要在"慕尼黑國際機場"待3小時才可轉機回港,
可幸候機大堂免稅店貨品豐富,
可以慢慢的選購,消磨時間。








這次西葡旅程,簡直令我大開眼界,希望能在我的旅遊網誌中,將我親歷其境的體驗,難忘的感受帶給各位網友,未去過的我承意推介,這是值得一遊的地方!
再見西班牙,葡萄牙....往後日子有機會的話,我亦會三度重遊。
西葡行11天之旅程,終於完結了....
多謝大家支持!

接著下一個介紹的是"土耳其之旅"

19 則留言:

  1. 多謝分享,期待你新的旅程。新年快樂。

    回覆刪除
  2. 土耳其隔咗咁耐仲記唔記得㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...點會呀!
      我雖然老啫,但記憶仲未退化~~

      刪除
  3. 西葡比較安全多人去呀,你的遊記好詳細,謝謝分享,祝猴年事事如意,工作順利﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳細閱!
      西葡相對西歐各國無咁多恐襲事件
      西班牙治安較差,但事事小心就無問題。

      刪除
  4. 機場都有唔少野行咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 里斯本較細,慕尼黑機場超大,
      商店過百閰。

      刪除
  5. 慕尼黑機場多旅客用,真係多嘢睇,不過我記得,佢度啲水賣得好貴。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多德國手信,其實乜都貴,此終遊客生意。

      刪除
  6. 我都很喜歡西班牙及葡萄牙,雖然在歐洲不算是最先進,但會給你很舒服的感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,
      佢地近百年,由高位直到近年超低位
      但人民都開心面對

      刪除
  7. 您好

    衷心謝謝你(^+^)

    在這
    祝你新春愉快!身體健康!
    新年進步!工作順利!

    回覆刪除
  8. Hello 林生靚林太, 我係俄羅斯團友Winney.今年同老公報左7月去西葡加直布羅陀.又上黎你度爬下學野 :D 期待!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...好耐無見呀
      俄羅斯之旅仲未寫完,好慢呀
      西葡好玩呀...所以我去咗兩次,不過夏天真喺好曬好熱架,
      通常都有成38℃~42℃,妳唔使帶厚衫
      Katherine 叫我提妳一定一定要帶防UV遮,真喺好曬,
      西班牙烤乳豬一定要食,真喺超好味架!!
      妳今次跟美麗華...?
      可以交流吓

      刪除
    2. 由於Google cut 咗我嘅 blog 之前好多相片,令網誌好唔完整,
      但我喺台灣網誌有完好備份,妳有興趣可以上去睇下

      https://blog.xuite.net/diycfcase/hkblog?st=c&p=1&w=5261234

      刪除
    3. 今次突然決定7月頭西葡, 所以好遲先報名又要就時間, 報左康泰, 經Heathrow轉機.行程應該同你既調轉.我又怕熱又怕曬, 多謝Katherine既提點, 我會做足防曬準備!睇完你個西葡blog, 好正呀!西班牙烤乳豬我估我團唔會去你個間架啦 :(

      刪除
    4. 好多團都係又葡萄牙出發barcelona終點
      西闔都幾好玩,而且好多美食
      必食風乾火腿,又平又好味
      36個月食橡樹,100g/$150
      做手信...正呀(^u^)
      妳地玩開心啲(^o^)/

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享