2016年7月12日 星期二

土耳其的土皮舞...團遊“土耳其”系列

開.....棉花堡後,我們便前往行程表上安排的一間手信店
當然這些店貨品價錢一定比市面的略貴,但勝在種類齊備,選購方便,
天只是去到行程的一半,我們還有時間買心頭好,
因為行程最尾的兩天,會參觀土耳其的貨品集散地「香料市場、大市集」,這才是重點
手信店有些特式物品在外面市場難遇上
例如似中國龍鬚糖土耳其甜點(下圖)
土耳其的特產食品
最著名無花果、榛子果乾,蕃紅花
所以商店此最多。
水煙壺。
土耳其出品有機橄欖油潤膚膏
土耳其手信都是以食品種類多,亦較便宜。

可能之前行程中少見有手信市集,
團友們在此已大手買入手信,滿載而歸,開心離開
但我只待另一此市場再入手。
今晚入住的五星級酒店。
而晚餐亦是安排在酒店餐廳內,以自助餐形式,
於這餐廳較之前的面積更大,
所以需由侍應生帶位。

客人初初不多,我們可以慢條斯理地進餐。
酒店的入住的客人眾多,他們來自世界各地五湖四海
那一個國家的人數多呢?
大家一定猜不到,中國內地、歐洲、中東、美洲......,全部不是!
答案:馬來西亞

餐廳內有樂師彈奏七八十年代的西方流行金曲,曲耳熟能詳。



食物種類繁多.......熟口熟面,當然亦是不缺蔬菜、素食品居多




今次食物種類之中,多了海鮮....如魷魚、魚塊....。

哈哈......甜食,亦是最主要
我從未見過種類,我計亦超過幾十款,
大部份是土耳其傳統甜品。


西式甜品糕餅相當有吸引力。


我喜愛燒青椒、土耳其烤雞、炸物,什菜煮。
但.....醬煮牛肉真是「中招」,
原來土耳其的牛肉煮物往往加入羊肉,其實醬汁味道不錯,
但無奈膻味難忍,唯有放棄



酒店特別安排了土耳其肚皮舞表演,
而且住客是免費,我們當然不會錯過。
領隊姐姐提醒我們要提早少到場較佳座位,
飲品是要付費,非酒精飲品便宜,
土耳其茶只是2里拉/杯(HK$6)。
表演準時開始,傳統土耳其音樂奏起,
舞孃出席...她樣貌娟好只著性感胸衣擺裙
盡展美好身材

這是我首次親身近距離欣賞肚皮舞,真是「大鄉里」
婀娜多姿美妙,腹不斷擺動,
意態撩人精采絕侖,場內氣氛熱鬧。
舞蹈完了,
舞孃開始邀請女客人出台合演
教授她們肚皮舞技巧。


首先是日本少女出來,由於她太緊張
舞孃指導下也不能放鬆,舞姿生硬,
但她「羞答答」的表情,不失可愛
她的日本朋友,掌聲不絕,為她打氣。
再來的是韓國「阿豬媽」態度較豪放
舞孃指導下,但她的舞姿非常搞
令到全場客人情緒高脹,掌聲雷動,
這是全晚的高點


舞孃最後到每枱人客面前賞小費,錢一定要放入她裙擺或胸衣
她不會用手接架,不要想入非非,傳統呀!
最後舞孃胸衣全部是小費


稍後...旅行團會另外再安排一場兩小時肚皮舞、民族舞表

Katherine co. (Pretty Lady Fashion) 

28 則留言:

  1. 粗腰圍嘅可以代到多啲貼士喎。但係有冇人畀係另一問題。hahahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...咁樣肥肥咪有著數,無咁肉酸...幾乎所有客人都有俾!

      刪除
  2. 回覆
    1. 每次buffet見到都喺超多甜品,
      你上次去土耳其有無睇土耳其?

      刪除
    2. 我未去過土耳其呀,剩係睇過旅遊節目而已:P

      刪除
    3. 等政治回穩,可以去玩下😊😊

      刪除
  3. 個自助餐好豐富呢,不過個啲甜品就吾係咁吸引﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. buffet 食物喺一次勁多過一次,甜品都幾好架,
      不過影唔到咁多。

      刪除
  4. 蕃紅花真係貴呢, 呢D一定要入貨
    我係香港都睇過肚皮舞, 應該係 King Parrot 旗下嘅土耳其餐廳

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃紅花喺土耳其本地都唔平,
      但都比香港年一半,記得 2g/約50里拉,
      肚皮舞喺幾吸引,
      妳話嗰間喺咪尖沙諾土佛臺土耳其餐廳?
      King Parrot 連鎖集團?

      刪除
  5. 我有時都唔係好明,明明係回教國家,但係會有肚皮舞呢種傳統

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔知喇,但中東各國肚皮舞表演都好出色
      不過以前伊斯蘭教唔喺咁保守。

      歷史家指出伊斯蘭教義裡面亦無要女仕包頭包面,
      可能只喺近世紀啲男人控制女性手段。

      刪除
  6. 「稍後...旅行團會另外再安排一場兩小時肚皮舞、民族舞表現。」你個團安排真多節目呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩個肚皮舞表演喺酒店安排!
      另一場肚皮舞、民族舞表演,妳個團都有安排呀!
      節目數量大家差唔多啫

      刪除
  7. 幾正喎免費睇~~~~~~~~
    自助餐係素食多我都會開心~因為有時佢地煮d肉料理真係唔係咁岩我地~
    好多手信買~~品種咁齊我諗我係哥度一定失守~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....酒店福利。
      本身少吃素食,喺土耳其真喺食素多過肉,佢啲肉食太多“加拿大”味,真喺唔多啱。
      忍到手,但都買咗少少喇。

      刪除
  8. 手信店啲貨品睇落好齊, 咩類型都有, 如果唔係比出面貴好多的話, 的確可以接受呀
    真係估唔到, 竟然係馬拉客最多喎!
    個buffet好誇張, 選擇好多!
    唔.....要sip貼士入去, 我諗男士或多或少會有啲尷尬 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...佢地貴少少啫,貨種都真喺幾齊,仲可以用外幣同埋信用咭結帳,
      所以哩間舖有市場架!
      我都覺得有咁多馬拉客,好意外!
      住過幾間酒店啲自助餐真喺陣容鼎盛
      妳好細心,我都好尷尬又有咁多女團友在場,
      但個舞孃好有經驗,自然咁拉開少少裙腰擺,方便放錢入去,令客唔使咁尷尬!

      刪除
  9. 回覆
    1. 有呀!
      上圖...咪見到我啲尷尬動作!

      刪除
  10. 未食過旅行團酒店自助餐有咁多種類, 好豐富.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見呀!近來幾好嗎?
      我住過幾間土耳其5星級酒店,啲自助餐都喺陣容鼎盛!

      刪除
    2. 係呀,好耐無見,有心呀!
      或者會寫番些日誌喇

      刪除
    3. 好呀...
      期待妳的網誌😊😊

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 肚皮舞有看過呀,很有特色,值得看.

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享