2017年12月24日 星期日

鐵幕紅塲闊無彊..."俄羅斯" 日與夜 (跟團去旅行)

昨天回來了!
哈哈.........可能無乜人理會關注喇,
今次旅程開心愉快的完結。

跳開土耳其之旅,同大家搶先報下...


首先鳴謝!

香港領導..Billy (盡心盡力的一位初為人父的新手爸爸)、
莫斯科 導遊 俄羅斯籍 ...Paul(年輕靚仔)、
聖彼得堡 俄羅斯籍...吳明(人氣豪邁)、 俄羅斯籍 安娜(靚女)、另一位俄羅斯籍 安娜(靚媽)


 同埋哩 45位友善的團友旅程中大家互相幫助,好似朋友交流分享


喺酒店新聞見歐洲各地水災嚴重,真喺感恩..天公造美,只有一兩日有少少陰天,行程順利....。
日頭好長晨早4時日出,晚上10時才黑齊,所以由9點出發參觀及睇表演晚上10點幾才回酒店,有一晚仲搞到11點幾,每日真喺好攰!

今日匯率真喺低  HK $1-----RU $12,

3年幾前喺 HK$1-----RU $6,已下跌 100%,遊客開心,普羅大眾市民生活無乜大變,
有錢人就大縮水。
實在忍不了手,購買了大量手信紀念品
全部手信只喺約RU24,000----HK$2,800


俄羅斯手信中真喺,套娃的世界...
 手信紀念品中至貴的,喺前置中央一套,聖彼得皇家瓷器廠生產的茶 RU4,400




俄羅斯的旅程 8天中,我真喺對俄羅斯社會民生有深少少認識,亦對改觀俄羅斯改觀,佢地真喺開心笑容架,亦肯助人!

去程航班上汽水唔夠凍同空少講要加冰,佢搞笑話要加10蚊,俄羅斯人都識港茶記凍飲要加錢,真喺深入遊客心。

下圖位哥哥喺我去程航班上坐我隔離,我估佢有250~350磅,6呎高,已佔滿一個座位未夠,我亦讓出四分一座位,佢大半時間瞓覺,其餘時間同我吹下水同理勁飲酒,我估佢全程機飲了三枝白酒,但佢無乜異樣好正常,佢知我去莫斯科、聖彼得堡旅行,佢咗十分鐘寫咗兩地必去景點俾我,有俄文英文對照,仲用機上航班雜誌內的景點相片指俾我睇,真窩心!


初初見文字咁長,我小心眼以為佢寫投訴信,令我改觀。

其他見聞,待土耳其之旅後上載...

有團友亦想睇下我blog 由於 google 系統無法上存舊 Yahoo bolg的相片
若相再重溫我的舊 blog ,可以到我封存了的


哈哈....等咗咁耐,今個星期終於開始上載喇...
望大家留意下....


" Yahoo 舊網誌"

PS:若今次團友們,可以e-mail diycfcase@yahoo.com.hk 與我聯絡

57 則留言:

  1. 收穫好豐富,一個篋裝唔駛喎@@
    肥哥哥雖然差咗成隻手過來但幸好都幾好人hahahaha...佢係在HK工作?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....要兩個匧先搞掂!
      我都好好人架,肥哥哥半個股坐咗過嚟,我同太太都好瘦無乜所為,
      我無問佢,估應該喺嚟做嘢,佢好熟香港,話香港啲嘢好貴。

      刪除
    2. 睇番你差不多10年前嘅俄羅斯之旅,除咗景點10年不變外,
      莫斯科市況真喺改變好大,經濟大起大跌
      你當年匯率4盧布對1港元,今日12盧布對1港元,
      哈..見到你同女伴都好年青!!

      刪除
    3. 係呀所以當年覺得去個廁所都成30盧布,好貴呢

      刪除
    4. 依家好多廁所都喺免費,
      要收都仲喺25→30盧布!
      10年不變。

      刪除
  2. 歡迎歸來,追緊你的blog,又點會番黎都冇人理呀?不過話時話真係要加下油D blog出番快少少至得喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      哈哈...大家俾面,
      我都真喺寫得好慢,無計...
      你睇咗Agnes Ngan 嗰blog,行程同我差唔多,可以了解下!

      刪除
  3. 睇你咁寫今次俄羅斯之旅好開心,我都想等你寫BLOG,更難得是團友咁多都可以和睦相處﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲行程好順利,團友又幾好,頁喺開心..,其實每次旅行都好開心架。
      唔好介意,我寫得好慢!

      刪除
  4. 那幾套杯好靚。 原來你去旅行都鍾意買手信。去旅遊的樂趣就是可以結交世界各地朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀,睇啱即刻買咗,
      旅行買手信喺指定動作,與親朋分享,
      旅行見識下當地人民文化景點,
      結交朋友都喺隨緣!

      刪除
  5. 隻馬騮公仔我去莫斯科時都有買。

    回覆刪除
  6. 歡迎回來呀, HK好熱呀, 見到你D手信有部份我去時也有買,套娃是必買啦,妹妹朱古力也是,雖然好甜,不過也有買呀!

    期待你的分享.

    其實我也是寫blog,超慢,也仲寫緊去年既巴爾幹行程....真慚愧呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信大家買啲手信都喺咁上下,
      我無食過哩啲朱古力,主要送禮,
      工作太忙都無計,想快都唔得。

      刪除
  7. 呢度有團去,團費淡季一般要3500旺季4000,而且簽証費200幾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 3500..澳幣??都合理。
      簽証費200就好貴...
      香港免簽証費...

      刪除
  8. 啲手信好靚呀
    諗起日本,我會諗起壽司國;諗起韓國,我會諗起泡菜國;俄羅斯嘛,一定係套娃國

    回覆刪除
    回覆
    1. 手信的的確確又平又啱心意,
      套娃真喺俄羅斯手信標誌,撞口撞面都有,平貴自揀。

      刪除
  9. 難得團友都合得來。往日去旅行我都一定會買些手信,這是旅行的紀念之一。
    機上的乘客有些都會幾特別的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈.....喺呀!
      手信一定買給..

      刪除
    2. 親友,與大家分享旅遊樂趣..

      刪除
  10. 好多手信!!茶杯好靚,大氣又風範。團友合得來開心SHARE^^
    現在我去旅行已經斬手指戒買紀念品.用眼睛和相機記錄下來算了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 行程的確好順利,杯都喺精緅美麗,
      手信大多喺俾親友,
      相機...腦子亦會努力記住。

      刪除
  11. 行程的確好順利,杯都喺精緅美麗,
    手信大多喺俾親友,
    相機...腦子亦會努力記住。

    回覆刪除
  12. Hello 我係你團友,搭飛機兩次都坐你地後一排對couple.你地買d手信超靚,件件都係鎮店之寶,收穫多到可以開手信店haha,都話你地個喼犀利,本身已經裝到好多靚衫!你寫得好生動有趣,好鍾意睇你嘅分享,期待下一篇!加油!

    Winney and Eric

    回覆刪除
    回覆
    1. Winney & Eric
      哈哈...妳地好呀!
      多謝妳...聯絡我地,
      妳太讚喇...我地大家都喺同樣買到咁靚手信,
      我知妳地都買咗唔少嘢俾囝囝,佢一定好開心,
      我太太擺得好大咁,其實唔多架...嘻嘻!
      手信大部份巳送哂給親友,自己唔多架
      嗰老舊喼..喺大啲...哈哈!
      大家咁啱傾,話咁快完咗旅程,好唔捨得!
      我會努力...盡上載!
      得閒可以睇下我的舊blog (哈...推銷下)

      Lam & Katherine

      刪除
    2. Winney
      差啲唔記得!
      妳喺咪有影咗靚女導遊"安娜"張靚相(帶我地導賞"聖彼得堡夏宮"個位)
      我想上blog用,
      若可以..麻煩妳 E-mail 俾我
      diycfcase@yahoo.com.hk

      Ths.

      Lam

      刪除
    3. 好呀,我過咗相入電腦send email俾你呀。偷影未必影得好㗎!

      刪除
  13. Lots of souvenir. I also bought 套娃when visiting Russia some years ago. They are some attractive that you could not escape from buying these beautiful decorated souvenirs.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲手信不離哩幾款,套娃最受歡樂,所以好大量供應,又平!

      刪除
  14. 華~~~去左俄羅斯~~~~~
    我記得當年同我爸媽仲有d親戚一齊去~幾開心的~~~
    我記得我都有買套娃~~~waakakaka~
    見到你話玩得開心真係好喇~~~
    期待土耳其後的俄羅斯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多blog友都喺多年前去過俄羅斯,
      妳同父母一家人去旅行,一定喺美好記憶,
      套娃幾乎無走雞,大掃貨,
      今次又喺開心之旅...真喺好好天氣,感恩
      我快手寫架喇

      刪除
    2. 絕對美好~因為呢d機會已經唔再有...所以回憶要好好珍惜~
      無錯無錯~~~個個去都買~~~我之前去好似睇到有個好靚~~但唔捨得買~~~幾貴~~因為當時仲係中學生~~~~~
      好天氣真係會令人玩得開心好多~~~~~~~~期待你既靚相~~~~~

      刪除
    3. 父母有妳咁乖巧的囡囡真喺好幸福!
      依家匯率低咗好多,啲嘢平平,先買咁多咋。
      旅行天氣好真喺超開心

      刪除
  15. 兌換高左遊客就更加買得開心!套娃是必買項目,買到心頭好,可以令遊程錦上添花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近日美金勁升USD100---RU6600,
      物價平咗好多,買買...。
      開心...

      刪除
  16. 太好喇, 旅程玩得開心順利! 夏天日照長, 抵玩呀, 影相又靚!
    咁多嘢唔洗三千, 匯價要記一功! 路霸兄係手提定入落行李度?
    大隻鬼幾細心喎, 俄英對照, 但咁多個鐘機程唔見四分一張凳就辛苦啲 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!旅行目的都喺咁,我少夏天去歐洲,日長夜短真喺唔慣,但影相和活動超多時間,
      我買都喺普通貨式,可以平平地,而匯率真喺低
      肥哥哥佢坐機都好辛苦,我瘦無乜嘢,但內熱外冷,好窩心!

      刪除
    2. 喺將所有手信入哂兩個喼...

      刪除
  17. 您好

    時時開心去旅行(^+^)

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 我初初睇日本人氣blogger本書介紹好靚,好薄似中國通花,油條金邊都好靚,想買同款紫色,但無
      我買哩款喺佢廠最經典花紋
      俄羅斯物價好平,但哩套杯索價唔平,
      成65歐元,己經平咗。
      香港無代理入,
      蘋果日報詳細介紹
      http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/big_spender/art/20141106/18924610

      刪除
  19. 你都買左好多手信, 今天聖誕, 祝你聖誕快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝曬(^u^)
      好抵 買多少少
      祝你聖誕快樂(^^)

      刪除
  20. 回覆
    1. 一年話咁快就過咗
      我今年都冇出去旅行
      我見你去咗幾個地方都幾好呀
      又其實我都想去日本。

      刪除
    2. 我今年去了四國,英國,同十月的北海道...^^

      刪除
  21. 一年又快過了,2018將臨。俄羅斯這一組宮廷古建築好靚! 相信遊客見到都會好歡喜。
    雖然無緣去歐洲,更莫說這紅牆,不過亦收到俄羅斯木套娃玩偶的手信,都幾高興!
    祝新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳
      而家淡季去俄羅斯好平啫
      有機會安排下啦
      消費好低,一組套娃10蚊港幣

      刪除
  22. 新年快樂呀!又一年了,因從日本回來較忙,未有時間來探你呢!
    農曆新年會出門嗎?
    祝在新一年心想事成,身體健康,想去邊就去邊,當然一定要世界和平啦。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!
      農曆新年不會出門,或者年尾

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享