2018年2月3日 星期六

俄羅斯旅遊手信篇 .. 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)

旅遊最重要喺買手信,而哥斯基古城"內有一間大手信店
就喺聖三一教堂隔黑色尖頂建築物二樓,

幾乎俄羅斯所有著名的手藝品,都喺店內有售,
價錢平貴都有,豐儉由人,手信就當然要買平實啲喇

而穿綠色背心嘅女職好溫柔,好有耐心又貼身咁介紹價品,佢地仲有啲識普通話,好流利架,溝通絕無問題!
我就覺得哩度有啲手信幾實惠,款式又多,
大家嘅然嚟到,唔賣都睇下,咪當手工藝品博物館逛下....
真喺有導賞介紹就仲好!!
木製音樂旋轉臺...必買喇,主要喺以東正教堂為藍本,漆上艷麗的色彩,
配以俄羅斯的柴可夫斯基名曲天鵝湖、胡桃夾子
實俄羅斯四圍都有得賣

我買咗個大嘅...1500盧布二百幾蚊,及兩個細嘅1000盧布
喇...提一提匯率:100盧布....HK$14



著名俄羅斯 羅曼諾夫王朝 ,琺瑯質復活節彩

....琺瑯質復活節彩法貝熱...復活蛋


宗教聖人陶瓷雕像..


軟木製品來亦喺俄羅斯著名手工藝品

軟木製品中,以盒子最實用手工唔錯架!



軟木模具壓製再上色而成“木盒子”,主題是以東正教堂和著名及圖案(上圖),最實用手工唔錯架
買咗細嘅大約500盧布HK$65



羅斯著名工藝品.....套娃,一般套娃內裡藏有五個娃娃,裡面最細一個隱藏祝禱...幸福之意
 大家明白理解,俄羅斯人工唔平架,由其手工藝術、創作性高嘅,所以平價套娃大多來自祖國的哈爾濱,但唔好計較咁多啦,祖國的師傅手工都好好

導遊Paul話要分辨是否俄羅斯土產,看看套娃底部我買哩套就喺喇......1,750盧布
俄羅斯本地人手製作通常,底部有工廠及工匠姓


漆繪彩蛋....大部份以聖母聖嬰為繪畫主題

漆繪復活蛋手工細緻,聖母聖嬰栩栩如生,承惠6300盧布(HK$870)
然有啲實惠喇

我買咗琉璃雕金蛋,俄羅斯雙頭鷹國徽

陶瓷盒 及 琺瑯質音樂蛋盒(紅色)
陶瓷


手繪木盒喺好靚,當然好貴,但有啲唔喺唯好貴,就用上印刷,
1400盧布約HK$200。

彩繪漆器....黃色紋路民族色彩的“霍赫洛瑪”圖案,因為用上的素喺漆,所以會發出漆的氣味,購買時要留意,我就麻麻地..!!

 面哩個喺套漆繪茶具




店內有亦有旅遊熱賣手信....磁石貼喺100盧布以下,十多港元有交易

貝殼瓷宗教畫好名貴手工精巧細工...54000盧布...折合HK$7500。
間旅遊手信店,歡迎使用信用咭、現金....盧布

上面喺我買的部份手信....
所有手信大約三千港元


超市買咗熊仔蜂蜜(HK10/樽)、“大頭娃”朱古力名物必買,朱古力味道一般,但蜂蜜就喺稠身用嚟搽麵包,花蜜味道可以

 在俄羅斯購買嘅旅遊手信

最昂貴.....
就喺哩套”聖彼得堡皇家製瓷廠”生產咖啡杯.....我喺莫斯科入住酒店購買,喺公價發售......4000盧布(HK$560)
大家好鍾意網購,淘寶都有哩套杯....¥750人仔



 聖彼得堡買到.........聖彼得堡 喋血教堂瓷杯

聖彼得堡 海軍瓷杯餐廳陳列品,我見好靚央求店主出售,當然由導遊出面議價,2000盧布HK$280

了哩間之外,
著仲有大大小小場合可以買美而廉的手信

全個俄羅斯之旅,購買所有手信大約三千港元
總括嚟講,由於盧布大跌,整體消費唔會大貴....


離開莎哥斯基古城,稍後驅車回莫斯科參觀“蘇聯成就廣場





15 則留言:

  1. 分辨是否俄羅斯土產,看看套娃底部>>>咁要睇乜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 漏咗一張相,已經上載番套娃底張相
      妳地可以比較下

      刪除
  2. 太多靚東西要睇,目不暇給了!

    回覆刪除
  3. Russian 'egg' porcelain is very beautiful.

    回覆刪除
  4. 音樂盒真係幾靚又有特色,但驚帶回來會有破損

    回覆刪除
    回覆
    1. 個木製音樂盒包裝非常之實淨
      帶返嚟唔會爛㗎, 我咪原好咁大咗返嚟囉(^u^)

      刪除
  5. 套娃都有好多款不同的設計,相信必有一款是喜歡的。看來俄羅斯的手信產品都很地道。
    美麗的紀念品深得人心,我也很喜歡在選行時買些回來,尤其是食品最好,吃了不阻埞。
    很久之前我收過澳洲的熊仔夾、澳洲淑女花邊純色傘,原來Made in Hong Kong.
    幾年前收到韓國的美麗荷包,內裡有字條:Made in Vietnam. 原來中国和越南都承包各地的紀念品作生產基地。因為人工平,手工好,


    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:是“旅行時”; 不是“選行時”。

      刪除
    2. 中國大陸生產嘅產品非常之精美,所以好多外國旅行紀念品都喺中國製造, 買到非原產國家嘅都唔出奇,但我又冇乜所謂,總之就係嗰度買嘅就喺紀念品(^o^)丿

      刪除
    3. 你說的很對,在那裡買就算是那裡的東西了。我多是買些乾貨食品。
      最開心是去到蘇州,參觀一家大型的絲綢廠,看他們特備的絲綢服飾表演,參觀工場、展銷場,在展銷場上示範蠶絲被的拉舖工作。我買了兩張蠶絲被,各有不同的綠色包裝手挽袋,暫時不用帶走,他們代運上飛機,下機領回。很天然有用的東西。

      刪除
    4. 無錯呀!唔使咁計較,總之自己鍾意咪得,
      妳哩個購物安排真喺唔錯

      刪除
  6. 華~~係哥度睇紀念品唔錯喎~~又整齊睇得又舒服~~~
    你買d紀念品好正呀!!!尤其係杯...好精美~~
    同埋我都好鐘意你哥個木製音樂盒~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      哩間店好多品類手信,真喺好方便,啲店員妹妹好nice,又怕我地煩,而且唔貴,
      太太好有心去揀架,個音樂旋轉盒好靚,我地好like

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享