2018年3月6日 星期二

.莫斯科地鐵,窮人宮殿.. 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)


參觀完畢...“蘇聯經濟成就博覽會",食完晚餐,都晚上七點幾
哈哈....睇上面張相唔似呢!
前往“莫斯科”重中之重景點,舉世著名嘅莫斯科地鐵站,

導遊Paul介紹...
這些地鐵站之所以會如此壯觀華麗,實可追溯回1935年,
但哩個計劃要到二戰後,50年代先可以完成
蘇聯的一項要價值不斐的計畫項目。


在這個計畫項目裡,蘇聯將許多地鐵站建造得萬分華美,
為的便是要對外面的世界營造出蘇聯繁盛、富裕的一面..
我話...講到尾主要都喺向西方國家曬嘢。




我地喺由...“共青團站”進入,
導遊Paul 及領隊Billy入站前先提示.....


由於莫斯科地鐵太大,而且乘客太多,
我地45名團友又多,要分導遊、領隊兩批人帶領,
因為一共要參觀四個地鐵站,中途要轉車,防走失秘訣,
若走失就喺下站月台,上列車位置等,唔好亂走,導遊Paul 會搵番。




先通過安檢,就可以入站,又見入閘機,
導遊一早幫我地買咗票,分派後各人持票入閘,

似香港地鐵入閘系統...

由於喺過咗放工時(晚上7點幾)所以地鐵並未超爆,但乘客都唔少,出站嘅人超爆多...


睇下扶手電梯,那陡峭的程度……
然後在這樣的情境之下到有大步奔跑趕地鐵的俄羅斯人。
斯科手電梯禮貌香港一樣,左行右企,盡管港鐵死都話無宣傳過,約定俗成,無為拗、


睇到佢地飛馳而過的時候心裡忍不住想戰鬥民族!



果然是戰鬥民族!莫斯科內最長的扶據說就在勝利公園站,
網路上踏上電扶梯到下來需要三分鐘。

其他的地鐵深度,踏上扶梯也大概要兩分多鐘的時間才會下來……
地哩條短好多,大約由地面落到月台分幾鐘
入到....共青團站地鐵車站Komsomolskaya
領隊數齊人,導遊Paul介紹下站內

一共揀咗參觀四個地鐵站,分別喺哩個共青團站、新村莊站白俄羅斯、最後酒店所在基輔站。


注意一下那個吊燈,有種古典卻粗曠的美麗。


Komsomolskaya共青團是蘇聯時代的重要政治團體

站內燈光...上白光下黃光,現場看起來光影效果很美。


































壁畫內容各有不同,紅色十月命事蹟,看的出來有很強的政治宣傳意義,


上列車了....乘客不多,大家可以參觀埋列車內籠裝置..
由拍照及逛下15分鐘..導遊Paul經常提醒,小心財物...
自從喺法國巴黎搭地鐵,我團遇上小偷後,之後就加倍小心!!


 地面指示有英文說明



上車喇...導遊睇清楚團友上齊車未。
















列車內裡裝配簇新,好乾淨。




導遊Paul都好緊張...

列車內有到站LED顯示,指示楚。



全個莫斯科地鐵線以顏色分辧,我地喺坐棕色線路。



月台空調出口有前“蘇聯共黨團徽
到咗.....新村莊站Новослободская (編號5棕色線)
壁畫以強人高舉嬰孩,背景喺共產代表五角星鎌刀鐵追鎚,
列帶出共產主義令俄羅斯國家新生命。

導遊介紹
這站有歐洲最美車站之稱的
新村莊站的設計者是Alexey Dushkin,裝飾風格以彩色玻璃而著稱


摩登感十足的雙色方塊拼接地板,
淡黃色大理石廊柱,鑲嵌了五彩繽紛的玻璃花窗,
絢爛無比,彷彿地底的秘密花園。
嘩...上下兩張相片,可見不到30秒鐘分別,乘客量之多,好恐佈。
可以一提,莫斯科車班次區間喺少於30秒..

月台路蘇聯共產黨徽章
月台路軌上
車站名稱


嚟到...白俄羅斯睇裝飾就知喇

該站的裝飾富有白俄羅斯風格,
天花板的浮雕也是以白俄羅斯的日常生活為主題。
2002年該站發生炸彈襲擊事件,現已修復
天花拱頂,全部白色浮雕,鑲嵌彩色馬賽克畫,非常突出主題。


晚上八點幾,過咗放工時間,乘客大減。
雲石基座下安置有坐位,方便有需要乘客
有很多對讚頌工農,女性撐起半邊天或者快樂生活的壁畫。

月台雲石浮雕柱裝璜,真喺似酒店大堂


月台車站設施內好整潔簇新,相信經常修護,
先可維持近七十年的地鐵線。

月台拱頂亦有華麗浮雕裝飾。

月台上又有通道,確喺哩度特式。


乘客亦好有紀律秩序,唔會爭先恐後
 有無留意莫斯科地鐵列車同香港最大分別
就喺車頂上集電弓”架,
電力喺由路軌轉輸
嚟到最後的....基輔車站

的內部裝飾是由通過在烏克蘭舉辦的公開競標來決定的,
月台有列寧的肖像畫。

同樣是畫框壁畫,但是基輔站的只是平面繪圖。



全站內壁畫以馬賽克紋樣也是畫出來的,並非真喺併砌畫。

壁畫框則真的是雕刻仔細華美。

全個站內裝飾濃厚加上大吊燈華麗。
後有感到....導遊Paul哩句
俄羅斯人莫斯科地鐵站為....窮人宮殿,真喺無錯



短一個鐘未能走哂12個站,但完哩4個站,先可知其震撼性,站內古典風裝璜最突出,內容主要喺宣傳“社會主義制度優越”,國家美好...當年!

而之建成的地鐵站無再用上咁濃建築風格,不竟成本行先!



最後由基輔站離開,我地入住的酒店就喺附近

團友可步行五分鐘,就可以返酒店


九點幾啫
我當然去地鐵站出口的商場,超市逛下買下手信喇!



PS:視..韓劇....花都情緣...靚人靚景超正,全劇法國實拍,描述跟團喜樂,我睇到好有回憶,31日大結局

韓劇
W有睇...


16 則留言:

  1. 好老實, 比巴黎地鐵乾淨好多啦, 我估至少會有陣味掛

    回覆刪除
  2. 莫斯科的地鐵站好靚,好值得參觀,條電梯好斜,我有少少驚>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺好靚架
      似五星級酒店,好值得去下,若多幾個站更好。
      都真喺幾長幾斜,不過又唔使驚!

      刪除
  3. 回覆
    1. 你意思喺睇過“花都倩緣”幾集?
      最精髓喺大結局一集,解構大家點解要跟團...

      刪除
  4. 十幾年前入地鐵未使安檢呢.

    回覆刪除
  5. 45名團友,你個團都好多人喎!

    回覆刪除
  6. 我也覺得莫斯科地鐵係一定要遊的. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀
      有時間遊多幾個站更好,
      我睇咗妳blog,同我去嘅又唔同喎!

      刪除
  7. 富麗堂皇的地鐵車站,真是窮人的宮殿。當年的俄羅斯都好不惜工本。

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享