2018年6月23日 星期六

.俄羅斯馬戲團獲獎無數,真喺名不虛傳,好滿足呀!鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)

哈哈..午節25成7

打blog上網追睇blog友網誌
失聯咁....,嘻..........

界盃like但留羅斯京開面...

羅斯里姆林宮斯科得 TVB四個羅斯四....


5晚7名...羅斯戲團斯科戲團便

未夠6點,但個天仲喺好似晏晝3點,大家等旅遊巴士,又仲可以用餐廳 Free WiFi上網,莫斯科真喺好,四圍都有Free WiFi
到咗羅斯戲團外面已經見好多旅行團及俄羅斯當地觀眾等入場,有唔少內地朋友,好有親切感

入場前要驗票,又要例行安檢,我地都習已為常
有拍照位,老虎、狗狗呀...
真喺無試過無籠無欄咁近睇老虎,佢毛色好靚,好壯健,應該喺後生仔,但老虎大哥無神無氣玩得健身多呀,好攰咁喎
當然要收費,唔記得幾錢。



見有張小丑相,導遊話佢喺馬戲團內最受的人物,但已過世。

好彩早到咗,之後好多人塞爆啲通道。導遊Paul帶我地入座,並提醒裡面拍攝,,職員好嚴格無面俾架,後來見識到...


場內好大,我地個團太多人,咗三個區域坐,都喺同,但我坐嘅位置差啲,近山頂...!



俄羅斯馬戲團場刋,好靚...當然要錢買喇,十幾蚊啫,留為紀念都好。
仲有影個相喇。




見有好多G4保鏢,圍住幾個大粒佬(唔知乜水),唔俾觀眾行近。

開始喇....狗狗打頭陣,
小丑同埋靚靚俄妹舞蹈員,影影下....職員大嬸用電筒睇啲拍照觀眾,唔喺我,我奇怪...佢地咁醒嘅,後來才知,相機用紅外線對焦,一拍照會著紅燈呀!網上

網上



話咁快兩個鐘節目睇完喇...好精彩呀
大家睇唔到架,因為我好乖,無拍照呀....嘻嘻!


我最like喺大象表演個part,十幾隻大象一齊玩好壯觀,
扮演東方印度舞者,上面紅色衫舞者,前面個位喺....馴獸師
串聯一個神話故事,俄妹啲衫好靚,下面金黃

上面黑色禮服喺魔術師,
表演喺精彩,但大衛高柏菲我都睇過,佢變咗無咁深刻。


深刻就喺上面哩位俄妹,佢玩空中絲帶雜技舞蹈高難度鞦韆動作,如果有睇過喺澳門“太陽雜技團”就知。
仲有喺空中飛人呀
上面穿運動服個幾位,高空快速動作好驚心動魄,到位好準好正呀
俄羅斯馬戲團獲獎無數,真喺名不虛傳,好滿足呀

 散場先知場面虛陷

好攰呀
由朝玩到黑
今日喺莫斯科最後一日行程,
明天早上飛去另一大城市...聖彼得堡,仲精彩絕倫就喺哩度喇
同靚仔莫斯科導遊Paul再見喇!
















14 則留言:

  1. 我對世界杯都無興趣 ^^
    個人意見: 我對馬戲團麻麻地, 尤其有動物表演個啲, 可能以前睇過夏威夷馬戲團逃離嘅紀錄片

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界杯喺歐洲男仕好受歡迎
      馬戲團表演幾好睇,妳講嗰套紀錄片我無睇過,依家好多愛護動物有識之士,大力反對,美國有一個百年馬戲團亦要結業,好可惜,馬戲團經營不易,動物同埋人受訓嚴格才有好表現,希望俾佢地有多啲生存空間。

      刪除
  2. 「不可拍攝」你下次聽話啦!乖啦!
    自從知道馬戲班動物血淚史,我和家人都不願意睇馬戲了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....有人最新部細機拍片都喺咁,
      我又無睇過馬戲班動物血淚史喎,但馬戲團的人員好努力,值得支持

      刪除
  3. 我都鍾意睇空中飛人和雜技

    回覆刪除
  4. 我~番~黎~喇~~~~~~~~~~~~
    我哥時去好似無睇馬戲...係得俄羅斯民族舞睇~
    我以為導遊paul跟埋你地去莫斯科添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...妳返嚟真好
      無睇馬戲...妳個次可能行程有唔同
      我兩樣都有睇,好精彩
      導遊paul只喺做莫斯科架咋

      刪除
  5. Appears very exciting performance.

    回覆刪除
  6. 能夠看到俄羅斯的大馬戲團表演,真是一流呀!
    在“深圳之窗”看過世界舞蹈團,有英國和俄羅斯的著名舞蹈團聯合演出,十分精彩。
    小時也看過來港演出的大馬戲表演。還記得空人飛人,老虎、大象、馬等等表演。印象也很深刻的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺名不虛傳,佢地經常應邀出訪!
      我無去深圳睇過,但喺佃細個我都有睇馬戲團,好開心,有動物之外,仲有海豚表演,當時仲未有海水公園!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享