2018年7月9日 星期一

一陣就你地就知,點解值得一去的 “嘉芙蓮夏宮(皇村)”(Екатерининский дворец),鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行)

 約下午2點.....
離開市區,聖彼得堡下午天色麻麻地前往聖彼得堡東南約廿五公里的一個小鎮,嘉芙蓮夏宮(皇村)Екатерининский дворец


 而這座皇宮的主人,正是彼得大帝的夫人,亦即他的繼位者——嘉芙蓮二世(凱薩琳大帝),哩個喺自費活動HKD400,值得一去(一陣就你地就知)。
 車程約半小時不停介紹嘉芙蓮夏宮歷史,嘉芙蓮二世(凱薩琳大帝)威猛生平事蹟,仲加埋吳明佢自己威水生平
就介紹下少歴史
這是彼得大帝在1717年為嘉芙蓮皇后所建的夏宮,後世仍續有增建。可惜在二次大戰時,於納粹德軍的空襲下嚴重損毁。經過近代一番大模規的重修後,才回復昔日富麗堂皇的面貌。

由於入場參觀喺要在指定時間內,我地喺15:00,由於仲有成十多分鐘,大家要在大門外等待




吳明又發揮佢表演慾,竟然在門外唱佢留學中國時(佢喺南京大學畢業)普通話超純、廣東話也不弱學到的革命紅歌,歌聲雄渾,引起不少內地遊客圍觀。




  入到嘉芙蓮夏宮(皇村)Екатерининский дворец,仍要等宮內職員清場,我地就在附近四圍逛下。


 金碧輝煌的皇宮頂拱,亦喺當年的風格
 面積宏大的廣場,當年在此作龐大軍隊閱兵


  有少少時間我逛咗花園修剪得好靚的





 時間到喇,大家再聽聽吳明講下,參觀者注意事項
宮內裡可以自由拍攝,但使用閃燈,
除咗重中之重嘅“琥珀廳內裡嚴禁拍攝!!

 就喺左手面位靚靚俄妹實習生,手持電話前輩”吳明”用普通話介紹啲宮內資料,作為日後佢自己參考之用

下篇就可以睇下有乜咁把閉












12 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈....內容太豐富,要分三段上載!

      刪除
  2. 回覆
    1. 喺呀!
      佢有經驗,做到團遊氣氛好好,又知道好多歷史秘聞

      刪除
  3. 而家有D似追緊美劇,到緊張時刻螢幕便出To Be Continue..期待你的下一集!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....夏宮內容太豐富,要分三段上載!
      而且遊人不太多,可以慢慢介紹,相信你九月出發前,我會完成俄羅斯之旅。

      刪除
  4. 呢度真係好值得黎呀!
    你個當地導遊很不錯喎! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!嘉芙蓮宮真喺好華麗,自費都好值得。
      吳明好有經驗,做到團遊氣氛好好,又知道好多歷史秘聞,佢真喺好熟香港,可以同我地打成一片。

      刪除
    2. 不過, 我當年去是行程包括的,不是自費節目.

      刪除
    3. 翠明團費貴好多麻,依家自費咪當計埋入去團費,
      翠明依家俄羅斯喺超豪華團,成兩三萬一位

      刪除
  5. 原來下篇先有得睇宮入面~~~~~~~~~~~~野~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    吳明真係好正~~~哈哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...好快有得睇,
      應該同你當年冇乜分別

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享