2018年10月16日 星期二

臥底...平價團....之...浮繁江南...五天團


(上海外灘)
大家近好嗎
因為我去咗南....華東旅遊
都係年第一次跟平價團,華東五天,坐港龍航空,早去晚返,玩足五天
事後完全正確,早上第一班機7:25(KA802)出發,回程20:55(KA809)

剩喺團費1300蚊...(有團友早報名900蚊咋...),計埋機場450蚊,旅行保費270蚊(若自己有全年旅保可以慳番),導遊費400蚊(每日80蚊),共2420蚊。
(上海浦明珠塔東新區)
 平...即喺有購物點,明碼實價,旅行社講明白,絕對不會強迫購物,只喺出現到場,逛夠時間走人,全程有五個購物點,大約半小時至一小時,我無去過哩啲團想試下,咪信下四叔間旅行社,做下卧底....嘻嘻!

絲綢(一個鐘)、真珠(一個鐘)、紫茶壺(一個鐘)、玉石(原本一個鐘,團友買唔停,搞咗個半鐘)、中藥店(最短...廿分鐘)

但實際上喺團友買唔停手,每次都要等佢,但多謝佢地喇!
連導遊都嚇一跳,不過我無乜所為,至緊要大家開心!
購物點旅行社宣稱逗留..間大致相同,有時更短!
(上海外灘浦東新區)
 商品說明條例下,所有景點去到足,包括購物點列明,並無加減,
出奇地.....當導遊及另外蘇州、無鍚兩位副導遊,全程能操以流利廣東話介紹風景安排行程都詳細風趣輕鬆,溝通絕無問題,稱職有禮,當中梗有sell下嘢喇。
提一提三位導遊,全部喺女性。


(上海城隍廟湖心亭)
(貝聿銘設計蘇州博物)

(蘇州寒山寺)

(杭州西湖十景之一...曲院風荷)

(杭州西湖十景之一...曲院風荷)


(上海朱家角水鄉....當年TVB"情牽百子櫃“拍攝場景)

香港肥領隊都盡職有禮。

佢最常講...平價團梗有購物點,大家唔買唔緊要架,絕無問題,唔會有人鎖門架,入面有茶水、洗手間供應,你地咪當見識下,有無人買嘢夠鐘立走,實際上好多團友買,佢地都唔使sell,啲嘢平唔平我唔知,返正我無買。

五個購物點,每日平均一個購物點,有日無,有時有兩個。
行程梗有啲蝦碌、阻礙,但順利完成
詳情稍後....



15 則留言:

  1. 一開始講明, 都唔算係呃人

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大間旅行社唔使呃人嘅
      不過唔係純玩團,係有購物點
      去嘅景點相對少咗啲

      刪除
  2. 回覆
    1. 之前啲平僨團都講明,但係有強迫購物情況出現,將貨就價,係少咗旅遊景點。

      刪除
  3. 四叔間旅行社,我幫趁過一次都怕咗佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你上次喺去土耳其?
      未試過試下啫
      睇下佢乜嘢料...

      刪除
  4. 印象中好似冇跟過果間,不過9舊水真係好鬼抵喎XXXD
    西湖好靚呀,百去不厭呢
    識講廣東話係咪廣州來的留學生?

    回覆刪除
    回覆
    1. 900蚊喺最早報先得架, N年前去過杭州西湖,行咗五天,當年好靚,依家只見人頭!
      導遊喺蘇杭人,自學廣東話,講得都幾正架!

      刪除
    2. 四淑個間旅行社,專辨平價團,你唔會幫襯

      刪除
  5. 2千4玩5日叫抵玩la, 有購物點是必然,最緊要是唔賣野唔會有唔好ge事發生就得la, 有時會遇到d人專登簡購物團是想去買野,報團是因會去的購物點而去,最緊要是開開心心又一日 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又啱喎
      我個團呀...有個阿叔,原來佢已經係第三次參加,佢好鍾意紫砂茶壺,所以一定要跟住個團,專登參加呢個團去買紫砂茶壺。

      刪除
  6. 華東去過兩次了,我幾鍾意蘇杭南京無錫這些地方。
    今次你去的這個圑真係好平!可能現在少人去,才會很平的請人去遊覽,主要是想人購物。
    我真係好鍾意在蘇杭購物,在有規模的大廠裡買絲棉被,淡水珍珠飾物,茶葉、雙面繡、織棉袋,雨花石,真是難得的江南手藝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又啱喎,江南的確係景色美,物產豐富
      團費價錢平啲,就要多啲人去過度消費啫, 的確有好多團友係為咗去買嘢,先參加呢個團,我哋團的消費咗唔少大家買得開心,又冇強迫消費 當中最多人買嘅就係...珍珠。

      刪除
    2. 在無錫的淡水珠場展廳裡,我買了一條項鍊、手鍊、兩瓶珍珠霜,獲得職員給我減價優惠,很滿意。

      刪除
    3. 喺呀...至重要妳買得滿意開心,
      珍珠霜都好多團友買,珍珠末因為食品條例,不能再售賣...

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享