2018年12月22日 星期六

浮繁江南 華東五天團...上海黃埔灘夜景








祝大家
冬至....團團圓圓
愉快歡渡
真喺話咁快就一年喇!!




 離開..朱家角水鄉...就上高速公路直前往上海市,
依家內地高速公路相連各大城市,快速超方便呀。
冇塞車個半小時,到了今次行程,重中之重景點.......城隍廟、豫園

導遊小慧帶我地入到豫園中心區,約好集合時間,各自活動!


同三十年前相比,的確整頓規範好多
又不失古雅氣氛



唔怪得旅行社按排夜晚到訪
我之前白天嚟過,人又,晚上少咗好多人,張靚相都得



全個....豫園......剛剛翻新完成
燈映盛況簡直金碧輝煌....靚過白天好多









湖心亭荼室,導遊小慧明言...哩度“劏”遊
千期唔好入去哩度飲茶,一杯龍井要五十蚊人....好



今晚食自已,小籠包一定要食喇,
世界著名店.....南翔饅頭店,英女至伊麗莎白二世,當年到訪上海,亦有在此店試食,佢地近年開嘅香港店,我去食過多次,

嚟到上海就一定要去試隻標準size....廿蚊人仔
小籠包味道一樣,但嗰皮喺仲厚,入面湯汁少果然喺香港店
唔怪得導遊小慧話,個名氣大過實際。




出去街邊檔再食味道都唔錯,皮較薄肉多湯汁,
十隻標準size....廿蚊人仔,大size.....都喺廿蚊人仔
我兩個人一共食咗廿


但要再去導遊小慧介紹嘅.....寧波

寧波,咸、都有架

嘅....寧波....用肉餡
第一次食咋
好味,六大粒.......蚊人仔
甜嘅....寧波....用,好飽
好滿足.....
逛了兩個鐘到集合時間,立即去黃埔外灘欣賞著名夜景




由城隍廟.....行咗十幾分鐘,就到黃埔外灘
今晚無霧,夜空好清
夜景相一流


似我地尖東海旁外灘一條高架行人天橋,
但由頭到尾共十公,行全程要兩小時,我地當然唔會咁搞




黃埔江



黃埔江




上海世貿中心
黃埔江上的遊覽船



大橋



影咗半小時江邊又大風,耆老團友難捱,喺回酒店時候了。

23 則留言:

  1. 上次去豫園, 人太多, 一去到我已經想走 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界及中國著名景點,幾時都咁超爆多人....只有揀夜晚少人啲去

      刪除
  2. 嘩夜景一流呀 ! 我二十幾年前華東遊 , 落後沒有什麼特別好看 , 你們的行程非常好 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 豫園及外灘夜景好靚
      我都有三十年無去過
      改革開放後,可以見到今日繁榮盛世。

      刪除
  3. 我N年前去豫園都係好多人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 豫園 喺世界及中國著名景點,幾時都多人

      刪除
  4. The night view here is beautiful but the 'bao' of the famous shop there is actually not very delicious.

    回覆刪除
    回覆
    1. 豫園及外灘夜景好靚
      當地包點..都好味
      南翔......味道的確麻麻

      刪除
  5. 我鍾意食寧波湯糰芝麻餡 (^^)

    多次跟團到華東遊, 是好的觀光地呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咸、甜..寧波湯糰都好好味架
      華東遊風景靚,啲嘢又好食,應該會再去

      刪除
  6. 我岩岩睇到我朋友都剛去上海旅行!!
    好似變左好多咁~~周圍都又乾淨又靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確改變咗好多,
      國內已不斷快速進步!
      上海已開始用5G上網,快世界一步了!

      刪除
  7. 聖誕幾快又過去, 新年快樂...
    豫園十年前去過, 我最有印象是小籠包...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!
      我仲耐...30年前去過!小蘢包至正

      刪除
  8. 東方明珠塔我無上去, 當時好多人排隊等上去.

    回覆刪除
  9. 哈哈~我記得我去過兩次豫園都係早上去~~
    夜景又係變日景去影~哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 豫園喺旅遊熱點,又多好嘢食,去多幾次都好玩呀,下次夜晚再去,好靚!

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享