2019年5月8日 星期三

聖彼得堡 涅瓦河畔 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行 )

近日香港天氣又唔喺咁好,影响咗少少心情
忙住搵食,少咗上載到blog同大家分享......

依家無咁忙,希望可以快啲完成埋「俄羅斯之旅

又講番我羅斯旅程 
參觀彼得保羅要塞教堂完畢後,我地離開彼得保羅教堂要塞前,經過涅瓦河
涅瓦河有好多人進行日光浴,相信哩啲係夏日聖彼得堡市民最佳的活動

要塞外的涅瓦河是無泳場設施,市民自動波在牆上加掛衣扣以方便更衣
彼得要塞外面的涅瓦河海邊有個小沙灘,見市民進行堆沙比賽。

回到聖彼得堡市區附近的一間中菜連鎖店用午饍,這間叫
"唐人中菜餐廳"( Tan Zhen)
這店原來喺聖彼得堡中菜排行榜.....排第三,唔怪得菜式似模似樣。


今日又喺標準團餐"八餸一湯"白飯任裝,菜式如下...
蘿蔔炆牛腩、銀芽炒肉絲、乾扁四季頭、甜酸魚柳、炆元蹄、蛋花香菌湯...
我試吃後覺得款式辦,而且好味架。
導遊介紹我飲....俄羅斯好流行嘅捷克啤酒,
但覺得味道好古怪...似豉油味,酒味又唔重,俄羅斯人口味...


午餐後
附近景點....涅瓦河逛下
主要是要等時間,去下一個聖彼得堡的重要景點
哩個涅瓦河上著名景點
聖彼得堡的亞歷山大·涅夫斯基橋(開合橋)



亞歷山大·涅夫斯基橋夜景(網上照)
地都想去睇下開合情景,後來導遊話...由於喺現時喺六月天,
日長夜短,夜景要喺晚上11點後先至見到,算把喇

涅瓦河兩座色大柱
涅瓦河色大柱,
在1810年興建的羅斯特拉

羅斯特拉是船頭的意思。
將敵軍的船頭砍下來,裝飾在柱子上,用以慶祝勝利,源於古羅馬的一種風俗。


也有傳說是當年彼得大帝大敗瑞典海軍,
把被他打沉了的戰敗國軍艦塑到柱上以作紀念,




 涅瓦河旁有兩座埃及獅身人面石彫像,唔知由來及點解放喺度?
我初初以為仿製品,導遊話原來喺堅嘢,有3500年歷史,真喺估佢唔到。

 附近另一座羅馬式鑄銅柱


羅斯特拉柱附近有個小市集賣嘅嘢好雜亂
市集賣嘅嘢好雜亂,乜都有...
食蒸粟米、汽水、雪糕...


服裝攤販...
大熱天時....皮草大衣都有得賣,唔好阻佢,團友居然又有買



攤販仲有露天咖啡
華麗古裝收錢同遊客拍照

攤販對面喺聖彼得堡海軍博物館
無無聊聊行下逛,主要是要等時間去下一個聖彼得堡嘅重要景點,
就喺......時時喺TVB......瞬間看地球....出現聖彼得堡鏡頭
喋血大教堂( Savior on the Spilled Blood)
因為團體參觀要定時間






22 則留言:

  1. 中餐看來不錯,豉油味的啤酒很搞怪,還是德國和奧地利的啤酒好喝~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺外國食中菜都係咁上下
      這個唔係太差都可以接受
      我諗哩款啤酒,
      只係啱當地人佢口味

      刪除
  2. 回覆
    1. 對於某啲團友嚟講
      團餐又中菜係非常之重要
      我就冇乜所謂

      刪除
  3. 跟團必定有中餐吃,有團友喜歡,有團友話應該多吃當地菜餚,真係見仁見智。我覺得各一半吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲團友接受唔到外國菜
      所以團餐有中國菜對佢哋嚟講係好重要
      我就覺得去到外國
      當然係試下人哋啲食物和風土人情
      中國菜留返喺香港食好啦

      刪除
  4. 喋血大教堂is beautiful. I like the colourful dommes.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喋血教堂除咗個傳聞故事吸引之外
      裏面金碧輝煌真係好靚呀
      下一篇我介紹嗰陣時再同你分享

      刪除
  5. 估唔到俄羅斯會有埃及雕像
    個間中菜好有家庭 feel

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估佢唔到...
      哩間真喺中菜真喺全無攞碟

      刪除
  6. 河邊啲檔口仔幾有特色,竟然連皮草大衣都有@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般夏季做下遊客生意,俾皮草大衣老闆娘,佢sell到我地團友買咗幾件皮草背心,勁呀

      刪除
  7. 你有無買粟米試下呀~
    有人係街邊檔有皮草大衣~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無呀..之前食到好飽
      團友有買...話好平好味
      我都估佢唔到有皮草大衣賣...唔好阻佢,真喺俾佢賣到

      刪除
    2. 之前去秘魯都心痕痕買左佢地既粟米試~天呀!真係好好味~
      依家先睇到有咁多人日光浴~真識嘆~
      又真係有人夏天買皮草先勁~~~~

      刪除
    3. 係呀點解外國啲粟米零舍條
      我喺大陸買粟米食,都係好甜,

      俄羅斯人夏天全部走曬出去日光浴
      是但搵個草地,就瞓低曬
      佢地唔怕蚊架

      刪除
    4. 對對~睇黎我地都好鐘意食粟米~
      下!有蚊架!
      咁我一定好驚!

      刪除
    5. 妳又啱喎
      草地好多蚊架

      刪除
  8. 居然有兩座3500年前的埃及獅身人面石彫像,
    好難得的古董啊 ! 可能都是戰利品吧 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係估佢唔到
      但係俄羅斯未曾與埃及作戰
      相信最主要都係
      與法國大戰嘅嘅戰利品
      因為法國喺非洲有非常之多殖民地
      巴黎協和廣場上面嘅方尖碑
      都係從埃及奪取回來

      刪除
    2. 謝謝路兄解釋 ! 這樣大有可能。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享