2019年11月17日 星期日

聖彼得堡 俄羅斯芭蕾舞團 鐵幕紅塲闊無彊 (跟團去旅行 )


大家最近幾好嗎
由於最近我工作繁忙 
而且又去咗一次韓國旅行 (稍後再同大家分享)
所以都一段時間冇上載多謝大家關心!
又繼續聖彼得堡往下嘅行程,完參觀彼得夏宮
最後當然要巡下手信店喇。
聖彼得堡最著名嘅喺“聖彼得堡皇家瓷器”瓷品,哩度都有出售,手工精美,當然係價錢昂貴啦,我都係睇下啫.....








參觀完夏宮之後...
我哋就出番去市中心睇下今晚最重要嘅節目就係俄羅斯芭蕾舞表演團費已經包埋入場費,唔需要另外再畀再錢所以有啲團友冇興趣都有出席
大家睇下窗門出面,仲係大白天,但其實已經係夜晚黑七點半...


音樂廳內部裝飾非常之華麗典雅。 
我們正在等候入場的地方是劇場歷史展覽室,而今晚嘅劇目係傳統的“天鵝湖“
由於場內禁止拍攝以免影響表演者,所以表演在進行中完全係沒有拍攝...
兩個半鐘頭嘅表演完畢,期間係有中場休息,免費飲品一杯,而有啲團友因為覺得太悶,所以已經自行離開在劇院附近行逛。


 表演完畢,全體表演者謝幕...


 我第一次現塲睇嘅關係,天鵝湖嘅情節我諗大家都知道,唔需要特別介紹,而且仲要係有交響樂即場演奏場,佩服表演者嘅技巧熟練,雖然我唔係好識芭蕾舞,但係都覺得非常之震撼。
 角表演者謝幕...
 男、女主角表演者謝幕...


另一主角“黑天鵝”表演者謝幕...
指揮家




表演完畢,已經是晚上十時了

27 則留言:

  1. 天鵝湖好睇哦,不過興趣既嘢好難講.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意
      睇啲藝術表演真係好個人,有啲人興趣好大,但係啲人呢一啲興趣都冇。

      刪除
  2. 手信好靚,我會睇過當買咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀
      靚嘢欣賞下都好,
      唔使一定擁有嘅。

      刪除
  3. 回覆
    1. 歐洲嘅夏天日長夜短,
      九點半鐘先至日落架。

      刪除
  4. 嗰啲瓷器人像都好精美。俄國芭蕾舞世界馳名,跟團免費有得睇,真係有眼福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確喺好靚,
      但屋企太細無地方擺喇
      我都喺第一次現場睇芭蕾舞,表演好好呀,名不虛傳,哈...其實入場費只是羊毛出自羊身上。

      刪除
    2. 近日我找來了多幅有趣的動物圖案放上Blog,閒時可來看看。

      刪除
    3. 這篇的網文名為「狂風驟雨訴心聲」,日期是11月17日。

      刪除
    4. 我有睇到...好正面!

      刪除
  5. 皇家瓷器must be very expensive.

    回覆刪除
  6. 瓷器公仔做型和服飾好精美,帶回家都捨得送比人了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁靚買番嚟自己收藏咋,唔會送俾人架!

      刪除
  7. 當時的決定,買來自己收藏
    或者係睇過 當買咗

    都係視乎個人的鍾愛
    旅遊時買嘢, 促進繁榮 (^^)



    回覆刪除
  8. 我番黎喇~
    個表演做咁耐架!咁咪無晚飯食囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....返咗嚟喇
      有呀...返酒店食晚餐

      刪除
  9. 雖然話不比影, 但我當時去也有鈑內朋友在攝錄,被人叫左幾次都係咁,真係...唉!
    不過,未睇過現場去睇下見識下也非常不錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我都會好聽話嘅
      人哋話唔畀影咪唔影囉
      都冇乜所謂
      至重要係自己當時嘅感受
      其實我喺香港都有睇過芭蕾舞
      但冇今次咁大型,同埋咁好

      刪除
  10. 十分喜歡天鵝湖的音樂。

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享