2020年1月12日 星期日

二十年後舊地重遊..韓國首爾、抱川之旅2019

離開京畿道抱川藝術谷,去吃飯了
我哋午餐喺菜包飯, 今次都係第一次食咁傳統嘅菜包飯 
食物係無限量添加,除咗肉之外,提醒下...肉喺只有豬肉,因為好多團友唔食牛肉架,而且韓牛太貴,團餐唔會有供應,我食過韓牛,但唔係咁like嗰啲韓牛燥味...較我比like日本和牛


去到已經安排好所有 蔬菜都非常之新鮮
包括有紫蘇生菜、菠菜、芝麻菜....
喺韓劇睇得多包飯今次都喺第一次
大醬湯韓國小菜...即喺前菜
烤豬肉外仲有好多
辣豆腐、魚仔、泡菜仲有好多款...好味



餐廳有一位呀朱媽親指導我哋點樣包
 原來要睇佢包得好易,自己做就好難
加包飯醬、蒜片、辣椒醬
味道非常之好味。
飽飽大滿足



 食完飯之後
就到今日下午嘅一個景點就係京畿道抱川...香草樂園  (Herb Island)


 其實呢度之前亦都係一個荒廢舊礦場改造而成
近年當地政府著力打造旅遊熱點

所以在方塊地方進行 不少改造工程呢
裏面有不少花卉 
亦都係嗰句因為時間早咗一個星期
仲未有紅、黃葉出現其實觀想要紅葉嘅主要景點

所謂啦佢裏面仲有好多花







咖啡麵包店,
我就比較喜歡咖啡



原來咖啡店二樓喺有一個咖啡博物館可以參觀







古典咖啡用品,非常值得參觀






上圖景點就係不少韓劇拍攝景點
最近TVB J2台播嘅一套韓劇  完美離婚其中一幕,就喺哩度拍㗎喇



14 則留言:

  1. 我就麻麻地紫蘇葉
    個D咖啡壺真係靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫蘇葉我都冇問題
      原來妳係唔like,
      好彩佢個菜仲有好多種選擇
      梗有一款啱妳

      刪除
  2. 都好啦,咁多豬肉食,我上次幾乎全程食齋.花同韓劇拍攝點都好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓...冇肉食,真係非常之麻麻
      不過而家應該唔同呢,
      通常怕韓劇啲景點都有番咁上下
      唔喺...都冇旅行團選擇

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個係主題樂園
      除咗花卉之外
      就係種植咗好多香草
      夜景好靚

      刪除
  4. 都好怕跟團去韓國,太多購物點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔喺好多
      其實例牌嗰三個啫
      人蔘店、保肝藥、化妝品
      有團友真係為咗去買嗰啲用品
      先至跟團

      刪除
  5. 看溫室裡的植物都生氣蓬勃,幾清雅。茶具也很美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確 幾靚㗎
      咖啡博物館裏面
      收藏咗好多咖啡壺
      同埋研磨工具值得參觀

      刪除
    2. 溫室裏面的花種得好靚
      咖啡博物館裏面嘅咖啡壹
      同埋研磨工具都好有歷史價值得參考

      刪除
  6. 我也是怕紫蘇的,夾其他菜就可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀
      紫蘇味濃
      好個人口味
      我又無乜問題

      刪除
  7. 相機先食,好熱鬧嘅團餐

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享