2020年2月4日 星期二

二十年後舊地重遊..韓國首爾、抱川之旅2019

 我地團喺住哩間 D-CUBE CITY Sheraton Hotel (首爾喜束登酒店)
初初以為做宣傳,三千幾蚊平價團五星級酒店,原來喺真,仲連續兩晚
酒店只有我地一團,同埋有少少富貴內地自由行朋友,可能哩間離市中心較遠,
領隊妹妹話最後兩日首爾行程時間充裕
唔使趕 9:30先出發,可以慢慢嘆早餐,
而佢就要減肥唔食喇

  喺 四十餐廳俯全市

酒店早餐自助餐好豐富呀,我至like


西、式食品齊哂

 少有.....中式湯粉







 韓國各式泡菜

  日式蒸蛋




  各式酥餅


 葡撻
  格仔餅....班戟
  鮮果汁保溫


  我至like煙三文魚
 日本納豆




  早餐後去玩 最新嘅韓國綜藝節目 RunningMan 體驗館





  體驗館....內有好多不同遊戲活動,真喺要運動好大體力

 哈...計分有排行榜,全團無人合格,但都可以扮嘢影相

 指定動作去旅行社安排免稅化妝品店掃貨,女仕大豐收。








14 則留言:

  1. 早餐好豐富
    其實我無睇過 Running Man 😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐的確好正
      我亦無乜睇過 Running Man

      刪除
  2. Running man體驗館正呀,係我表演既時候 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀...
      哈....咁㑈要玩下,我玩唔掂!

      刪除
  3. A large variety of food for the buffet breakfast.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐的確好正,食咗兩天....好滿足

      刪除
  4. 早餐真係好豐富啊,這團不錯

    回覆刪除
  5. 看見路兄玩得好開心,又很欣賞啲食物,真是很滿意的樣子。
    想起以往的旅遊,都有很美好的回憶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次又喺幾滿意
      酒店早餐的確唔錨
      可能喺平價團,無諗過質素幾好
      旅行要玩得開心麻

      刪除
  6. 睇嚟間餐廳好大間,食物品種繁多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店的餐廳,所以有百多個位,食物好豐富

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享