2020年2月9日 星期日

二十年後舊地重遊..韓國首爾、抱川之旅2019

離開韓國首爾最hit旅遊景點....益善㓊
前往明洞購物區東大門商圈

 明洞購物區好多小食攤販...唔貴架
我諗唔使點介紹,相信到過,或者睇旅遊節目大家都已經好了解






煎蛋麵包
 煎餃子
 鮮搾橙汁




 糖餅
  烤大墨魚檔好搞笑,掛出嚟嗰兩隻喺毛公仔


 明洞有座...全韓國最貴重嘅領事館入口
首爾的中國領事館,佢座落位置,喺現時至貴地價明洞商圈
14千億韓圜(拆合近200億港元)


領事館入口有多名警員

韓國著名咖啡麵包連鎖店 ParisBaguette內裡

 ParisBaguette 內裡各式餅食

 ParisBaguette 內裡各式麵包
 三文治


 ParisBaguette 的韓式與西式烘焙餅食變奏版,我買咗...25,000₩/盒

 今晚喺韓國最後一餐晚飯
排 連續兩年韓國米芝蓮一星的中華料理店,,,津津
津津...連續兩年得到韓國米芝蓮一星餐廳,
提一提其實加嘅旅行社,屬於中國最大旅遊集團旗下.... 攜程旅遊網集團
韓國接待公司亦喺中國攜程旅遊

哩間津津亦喺屬於....攜程旅遊網集團


食物味道的確唔錯,鹵豬耳凍


 甜酸雞
 炸黃金盒...蝦膠豆腐
 海鮮手拉麵 (蝦、鮑魚石班魚塊)
好新鮮好味
芝麻湯圓

18 則留言:

  1. 我只到過釜山一次,因朋友結伴才起動,原因是怕很多購物點,如台灣一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣我就自由行去過,但係有跟當地一日團,都係帶去買茶葉、紀念品,全日去咗成六七個,
      事前又無講明,怕怕...
      其實而家香港啲旅行社都好透明, 講到明去幾多個購物點,大家開自己考慮,幾好

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係齋睇冇食
      我都覺得為神麻麻地

      刪除
  3. 我老婆最鐘意去明洞,行足一日都得 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都幾多嘢行㗎...
      行下食下,真係唔係好覺又行咗一日,我哋團都留咗半日

      刪除
  4. 食街熱鬧小食又多選擇似台式夜市
    米芝蓮那間也真不錯呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺有啲似,但我未幫襯,我覺得衛生麻麻
      個間米芝蓮食味質素,真喺近似香港酒家,值得一再試

      刪除
  5. 這家中餐廳的菜色不像一般的團餐,看來很不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...喺米芝蓮得獎餐廳當然有大分別

      刪除
  6. 明洞,自由行有去過,化妝品店多,也有其他店, 但麻麻地啱睇,街邊小食只有吃過煎蛋餅, 其他的賣相不多吸引.哈!
    反而你的中式米芝許連團餐很吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就好耐之前去過,但唔喺咁多攤檔,我乜都無食過,依家好多藥妝店
      米芝蓮嗰間味道的確好正

      刪除
  7. 我第一次遊南韓約於2001年,當時首爾仍然稱漢城,參加初冬滑雪遊覽團。2014年再重遊,自由行賞楓,真的變了許多。我不懂韓文,但在明洞,說普通話便行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺03年漢城改名首爾,
      以為脫離受中國文化影響感覺
      其實近年韓國因與中國貿易,更受中國文化影響...普通話已成為韓國人最熱學習門外語

      刪除
  8. 我都好鐘意小食檔~~~~
    晚餐不錯呢~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我亦喜愛韓國小食
      米芝蓮嗰間餐廳味道的確好正,因大廚喺中國學藝多年

      刪除
  9. 明洞街上攤檔的價錢不貴,2、30元就有交易。
    看來津津的食物做得很好,相信味道也不差吧 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國小食其實平,通常餐廳食物亦唔貴,米芝蓮嗰間餐廳味道的確好正,因大廚喺中國學藝多年。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享