2020年4月18日 星期六

俄羅斯之旅完全篇 (鐵幕紅塲闊無彊)



今日回港,最後行程,只是去參觀一個景點....機場






在酒店吃了餐



出發前....在酒店外團友大合照
到聖彼得堡機場往莫斯科機場轉機回港
由聖彼得堡到莫斯科 機程只需一小時,但安檢加埋预早到達需要3小時前到機場, 喺莫斯科轉機需要三小時,但航程只需八小時回港



俄羅斯航空航餐,都喺一般正常








今次旅行伴手信


俄羅斯冬季奧運吉祥物

俄羅斯蜂蜜、大頭娃娃朱古力







旋轉 音樂座 




俄羅斯娃娃












莫斯科 克里姆林宮內
聖三一教堂賣機 
聖母聖嬰 三王來朝 木偶雕




21 則留言:

  1. 回覆
    1. 喺呀...
      見又平又靚
      買多咗少少送俾親友

      刪除
  2. Russian 'egg' should also be popular souvenir.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀
      俄羅斯法貝熱蛋非常之靚
      所以我都買咗幾隻仿製品

      刪除
  3. 俄羅斯妹妹朱古力及套娃我也有買呀! 不過, 你真係收獲真係好豐富喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      難得去到又見到幾靚,又唔係貴,咪買啲畀親友做手信囉

      刪除
  4. 一團都幾多人下喎~
    個飛機餐我實唔夠飽XXXXXD
    D杯好靚!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      我哋啲團已經full哂
      一共有45位團友,係非常之多人
      我個飛機餐都ok嘅
      睇唔出你咁食得喎

      刪除
  5. 機場咁耐都預咗最尾一日係只有回程,完滿結束

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係
      跟團或自由行,最尾一日通常都係去磯埸回程,唔會安排景點啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 今次真係幾多呀因為見到盧布跌得咁犀利手信紀念品,相籿非常之平

      刪除
  7. 俄羅斯蜂蜜、大頭娃娃朱古力,與俄羅斯套娃都是很好的手信。
    我都收一個俄羅斯套娃,很久之後才知道裡面原束來還有很多個,有意外的喜悅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾種手信係非常之合大家用,由其是蜂蜜俄羅斯套娃,通常都係有五個 或者你朋友冇同你講,所以你忽略咗

      刪除
  8. 個音樂座唔知點解令我諗起珍寶珠……

    回覆刪除
  9. 好多紀念品!! 俄羅斯妹妹朱古力, 必買!! 俄羅斯套娃,木偶雕好靚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多紀念品都想買,但得一雙手,攞唔到咁多

      刪除
  10. 回覆
    1. 因為盧布近年跌得好犀利
      所以可以盡情購買
      或者你唔相信上面
      所有嘅所有紀念品
      其實總結都係二千幾蚊港幣咋

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享