2020年8月3日 星期一

改用新blog的介面



位各blog友要注意:


由 7 月起,新的 Blog 介面將成為所有使用者的預設介面。使用者仍可選擇使用舊介面。建議您在左邊導覽中按一下「試用新版 Blogger」,試用新介面。如遇到任何重大問題,歡迎回報。

到8月24日就一定要改用新blog的介面喇
我試用都可以,只是唔習慣啫

18 則留言:

  1. 今次都OK啦,冇乜蝦錄嘢,抺一把汗 :P

    回覆刪除
  2. 我呢邊轉咗一段時間喇。要慢慢適應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港都轉咗個幾兩個月㗎喇
      我而家先轉用啫

      刪除
  3. 我都轉用新介面,早兩個多月前試用過,無相片放大功能,現在有啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前冇乜時間
      而家見得閒啲
      咪試下用啦
      都ok呀

      刪除
  4. 我唔鐘意D字體, 大嘅太大, 細嘅太細

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得ok
      若果你唔鍾意
      唯有自己調喺電腦較大啲啦
      冇辦法

      刪除
  5. 我仲係好唔習慣;[
    仲用緊舊的;[

    回覆刪除
  6. 我也轉用左,都真係仍然未習慣.有D野仲要慢慢搵才知怎用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!司能能要啲時間適應應。

      刪除
  7. 新介面遲早都要轉用 !
    有時覺得
    有得用就算(^^)

    回覆刪除
  8. 我早在改變初期就跟咗佢轉,但有啲功能真的不太暢順,曾經走番轉頭,但都明白只可避一時而已。現在用多了,大致OK啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀
      司能google要多啲時間改善下。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享