2020年8月19日 星期三

TVB "衝上雲霄"劇集 Triangle陶瓷娃娃修復

 


修復客戶
親戚送贈的旅遊手信
意大利威尼斯
Triangle陶瓷娃娃
由於這娃娃是陶瓷製作,所以手腳關鍵係非常脆弱,至今我已經修復了 二個


如果大家有睇過
香港TVB "衝上雲霄"劇集,一定知道這個陶瓷娃娃,當年(2003年)係非常之hit 爆, 所以娃娃的說明書,亦有 衝上雲霄(中文的說明)

....

尼斯"衝上雲霄"




























更多修復個案有興趣可到“陶瓷修復“ Facebook 瀏覽

22 則留言:

  1. 完美修復,用陶瓷有質感過塑膠好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意
      但問題是陶瓷做人偶結構非常脆弱了

      刪除
  2. 生命得以延續,全賴有你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!
      感謝妳到"陶瓷修復"面書專頁,讚好支持我!

      刪除
  3. 衝上雲霄的劇場又回到我腦海中,簡直是電視劇的經典,有記念價值的陶瓷可以修復到真是難得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意
      當年哩套劇簡直hit爆
      哩個Triangle陶瓷娃娃,初初威尼斯商販都唔知喺乜,只有一兩間店有售
      但太多香港、內地遊客搜尋,後來才知道熱爆,

      刪除
  4. 我好似睇過, 但又唔記得劇情

    回覆刪除
    回覆
    1. 劇情不太重要,但哩個Triangle陶瓷娃娃,令到個幾年威尼斯商販,都大街小巷都有哩賣,仲有大量仿製品

      刪除
  5. 我可能嗰時喺HK都冇煲劇,完全唔識呢個公仔添。

    回覆刪除
  6. 真係一見到呢隻公仔就會諗起呢套劇~
    收復得好靚呀~物主一定好開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀
      套劇令到哩個瓷公仔大紅大紫
      有睇套劇一定知到哩個
      嗰位客戶睇到原件都好開心

      刪除
  7. 手功精巧, 完美修復。Nice 拍手!拍手! (^^)

    回覆刪除
  8. 原來內裡靠橡皮筋使其可以活動,很巧妙啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀
      只喺普通日常不過用品就可以令娃娃手腳活動自如

      刪除
  9. 路兄的修復工作很有意義,也因為可以同時修復人們的內心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳
      我亦有相同理念
      希望亦可以修復人心

      刪除
  10. 我也無睇過套劇,不過,你真係好厲害呀,手工一流呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多網友都無睇哩套劇
      多謝妳,只喺少手藝啫

      刪除
  11. 漂亮!修好像新的一樣,好手藝👍

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享