2021年2月6日 星期六

新年將到,大家最需要做嘅係乜嘢呢?

新年將到
大家最需要做嘅係乜嘢呢?今年大家在團拜、年夜飯、團年飯前,就喺做2019新冠肺炎檢測,多唔做嘅藉口,做咗一定好過唔做,為己為家人, 檢測陰性之後,大家聚得安心食得開心

十分方便,各大港鐵站、郵局、衛生署門診....都有得取深喉唾液驗測樽,香港居民免費,交回各區衛生署門診,大約兩天就有短訊通知結果架。


14 則留言:

  1. 確實係測試一吓好,為人為己.

    回覆刪除
  2. 聽講我呢邊可以免費換領深喉唾液驗測樽,詳情等公佈。

    回覆刪除
  3. 幾好喎﹗檢測完才聚^_^好提議﹗

    回覆刪除
  4. 多月前我曾自動檢測過,是呈陰性。事實上我不會四處走動聚會,染上的機會甚微。
    若是拜年時四處走動,乘搭公共車輛,小童的手最易沾染細菌。
    我不贊成帶小孩子去拜年,以減少風險。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你應該要去再做多次啦
      大家安心。
      今年拜年,其實都盡量可免則免。

      刪除
  5. 我係度預祝你新年快樂全家都身體健康百毒不侵團團圓圓心想事成牛年乜都好~*3*

    回覆刪除
    回覆
    1. 真有心多謝妳呀
      請問大家都健健康康
      順順利利

      刪除
  6. 測試一下,為人為己,絕對贊成。

    回覆刪除
  7. 我隔一兩個月就去攞個深喉唾液驗測樽驗一驗,好方便啫

    回覆刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享