2021年5月2日 星期日

柳州螺獅粉



































近日熱刺刺的即食柳州螺獅粉,領導人都要專訪佢地廠方鼓勵,螺獅粉喺內地好受歡迎架。
近日連鎖店都買得賣,我買咗包試下,只喺廿蚊,折開包裝材料勁多,味道真喺掂,酸酸辣辣,同我在國內食過差不多,大家有興趣可以買嚟試下,好多品牌架,好似話外國代理都有大手入貨,全世界有華人嘅地方都會有得賣,一年出口銷售過百億人仔,真唔講得笑。

18 則留言:

  1. 在網上都看到這種超級熱賣的柳州螺獅粉,配料甚多,聽說很好吃,好味道 !
    而且已經包裝傾銷海外,原來你都買來吃過。可惜我不能吃辣,沒這口福了哩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嗰個辣油係分開包嘅,
      隨你自己個喜好落定落,
      酸酸地幾好味嘅,妳可以買返嚟試下

      刪除
  2. 有人話螺獅粉似臭豆腐個味。係咪真呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個都唔似臭豆腐味,
      因為佢有落酸筍,所以酸醙味就真。

      刪除
  3. 好多配料,廿蚊得一個?如果係都有啲貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得有少少貴,價錢就見仁見智啦,因為佢本身裏面都有幾多獨立包裝嘅材料。

      刪除
  4. 今朝電視都有講,原來係螺獅粉,我仲以為係螺絲粉,粉中榴槤,口味好特別.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      太太同我講話買咗,螺獅粉我都以為係意大利嗰隻,後尾先知道原來會錯意,榴槤味…… 完全唔似喎,
      佢係有用酸筍所以酸酸醙味。

      刪除
  5. 有好多料啵!
    粉中榴槤的口味未必啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      榴槤味……完全唔似喎,
      佢係有用酸筍所以酸酸醙味。
      邊個節目介紹佢係榴槤味㗎?

      刪除
  6. 你好 !
    預祝母親節快樂 ❗️
    💙💚💛💜❤️

    回覆刪除
  7. 廿蚊好似貴咗啲,不過睇落都幾足料😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿蚊包好似有啲貴,喺另一角度睇,唔使飛到內地先食到,節省番咗好多車費

      刪除
  8. 但我試過我樓下煮攻上黎我度D味超臭XXXD我無試過XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈……佢係有酸酸醙醙嘅味道架。
      唔喺個個人接收到

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享