2021年5月29日 星期六

接種新冠肺炎疫苗有抽獎

美國接種疫苗抽獎,
頭獎100萬美元。

訪問咗中獎22歲靚女,通用航空做緊機械工程師,佢話唔會辭職,將會捐出所有獎金做善事,人靚心善……真讚。












另外全世界此類抽獎……要算香港都最重手喇。

信和及華置捐觀塘凱滙一全新 約450平方呎單位,估值1,080萬港元予已9月l日前完成接種疫苗香港永久居民抽獎,而另有20個名額獎金10萬港元,給不是永久居民的人仕,包括外傭,有冀提高接種率,由昨天開始全港瘋了。

http://www.etnet.com.hk/www/tc/news/categorized_news_detail.php?category=latest&newsid=ETN310528561


12 則留言:

  1. 中獎者是22歲靚女~通用航空機械工程師。她說不會辭職,將會捐出所有獎金做善事,真是明智之舉 !
    捨棄意外之財這些身外物,她將具有更有意義的人生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意
      人靚心善大好人,祝願佢有美好人生

      刪除
  2. 重賞之下必有勇夫😃如此可激勵更多人去接種

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈……
      又唔喺做乜,只係為自己健康
      不過多份推動力,都喺好事

      刪除
  3. 坦白講機會咁細又唔會因為咁影響接種決定既.捐出所有獎金香港應該冇可能發生 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈……
      睇嚟都有幫助推動,近日破記錄3-4萬接種疫苗人數。
      捐唔捐無所為心意啫

      刪除
  4. 有些地方沒有疫苗,想打都冇得打,香港有大把疫苗卻要用獎品作餌,天下奇聞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩極化,真奇怪!
      我打了兩針,竟然有朋友問我:「乜你咁大膽呀?」

      刪除
    2. 我有近似經歷,朋友在WS問我打咗未,我答已經打哂兩針,他回應說「乜你咁勇呀」,我輕描淡寫地回答:唔打嗰啲更勇啦,因為隨時面對死亡威脅。

      刪除
    3. 其實打疫苗好普通嘅事,健康為自己為親友為社會,有無獎品都耍做,唔打就好多歪理,有好多傢伙,在網上散播不懷好意訊息,大家要認清

      刪除
  5. 我打了兩針啦,我諗抽中難度如中六合彩頭獎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...妳有抽獎運喎。
      中就正喇,唔中無乜所為
      大家身體健康

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享