2021年7月23日 星期五

最近四圍好多媒體的熱話是移民


唔好講政治......

最近四圍好多媒體的熱話是移民連去買花個老闆娘都咁問我有無BNO,當然移民哩啲係個人選擇,但我自己從來冇咁諗過,唔好講政治,香港真是我家, 諗唔出咩原因,我要離開這個家,去下旅行可以;最記得當時,見識到啲鬼佬海關咀臉,丟哂我地啲行李落地下,要我地自己執番,就知道乜料喇,見到啲鬼鬼自己友就笑哂口.....

訪問好多人都話為咗仔女將來教育好的,喺咪真呢?現實好多家庭唔使移民,子女都可以去外國留學。

睇完方東昇嘅尋人記嗰集…移民,憶起8~90年代,有好多親朋戚友移民,嗰陣時嘅原因大多都係為咗話改善生活,嗰時香港生活又唔好差喎,但係轉個頭全部返曬嚟香港,移民唔係佢想到咁簡單,最近有啲人連個處地方都冇去過,賣曬所有家當,只考慮咗好短時間就移民去, 訪問佢地有乜打算,答案居然喺過到去先算.....,唔掂咪返香港,咁都晤知為乜。

就以標題嘅曼徹斯特最熱門地方,我有親友廿幾年前以居英權移民過咗去, 其實嗰度係一個工業城市場及娛樂唔多,佢話冬天又凍又濕,英國稅重物價高,佢地廿年從來都無適應到,英國脫歐加上疫情經濟差咗好多,仔女離開去咗歐洲工作生活,好彩前年佢地賣哂英國所有家當,回流了香港。

同學有啲錢,就移民去咗加拿大溫哥華,果度生活唔錯,好快適應咗,佢做回本行金融行工作,專幫客戶買賣港股,近年發到……,細屋搬大屋,超哂命。

我唔喺叫佢地唔好去,唔關我事,我都喺食花生,八卦下啫

20 則留言:

  1. 有一家大細嘅人談何容易?睇嘢真係唔可以睇死一邊 ,外面嘅世界有時唔一定係特別圓……

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地自身選擇的,但都要了解下當地情況,最忌人云亦云。

      刪除
  2. 呢篇唔講政治,咁我就講事實,幾年前一個世姪以投資性質到英國開咗間餐館,諗住做得好的話就落地生根,但唔知衰咗邊瓣,做咗兩年英國就拒絕再簽證,被迫結束營業返港,蝕咗幾百萬港元,欲哭無淚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 脫歐及疫情下,英國經濟差咗好多,搵工生活難上加難,做生意都唔易架

      刪除
  3. 我覺得移民好似係一種對政治不滿的抗議.移民有好有壞,跟自己需要冇問題,唔好趕時髦就得喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 移民喺佢地自己的選擇,但好多人真喺盲目跟風,到咗先知被人呃咗,咁就真慘。

      刪除
  4. 我有親人失驚無神全家走左去英國,原本話移民去澳洲,話等澳洲開關,咪去英國住幾個月等澳洲開關,點之在英國住左幾個月,搬左幾個地方後,就買埋屋在英國長住移民,重識番好多香港人,好似香港一樣的小社區,我不會評論對與不對,始終有小朋友的人總是藉口話移民對小朋友好,

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀,小朋友就喺有需要去外國受教育嗎?一話喺大人的藉口呢?
      我見最近好多人跟風,移咗去英國,唔理佢乜原因,以事論事,英國經濟好差,搵食好難,開中餐館以前好好揾,依家都唔掂,加拿大及澳洲天氣、民風、搵工都好好多,但移民好難,一喺有錢、或者專業

      刪除
    2. 看到網上視頻:加拿大很多的中國店舖,給白人惡意潑漆、塗鴉,給遺下大小糞便 ! 髒亂不堪。白人開的店舖卻是絲毫無損。後來經過多次投訴,政府有派人去清理。但又會再發生。
      一些表揚華人的多幅壁畫,竟然給塗上紅色在重要的位置,一個在當地多年的主持人介紹說:「就像給畫中人打中了槍一樣,實在使人太難過。」

      刪除
    3. 外國好多歧視事人或亞洲人,覺得利益被搶奪,而當地政府好多時都喺 袖手旁觀,佢哋都覺得選票先最重要,係民主社會的悲哀。

      刪除
  5. 見到有些相識的人士很恐共,要遠離中國大陸,都把子女早早送到美加讀書、定居。可是兜兜轉轉,他/她們的兒子、女婿都要回到深圳、廣州、上海去工作。一家人遠隔重洋,婚姻要很小心的去維繫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以前幾十年前文草後喺咁,而當時國內生活條件的確好差,移去外國及香港好合理,依家覺得香港人跟風較多,無人迫害佢地,經濟增長率好番,回內地工作以是大勢所趨,都係嗰句,各人有各人自己嘅諗法。

      刪除
    2. 其實他們的父母在數十年前已在香港落地生根,他們都在香港出生,受教育,但基於父母的安排,都要遠去美加讀大學。他們的女兒極不願意離開香港,因此與母親的關係不好,回港也不去見她,氣得母親大罵。
      因為父母的安排,要遠離大陸,但終於仍然要回去大陸工作,與家人聚少離多。這樣為子女的決定,顯然是與原意有很大的落差。
      那位母親多次去美國投靠兒子,但都不成功再回港。就在香港孤獨的去世。

      刪除
    3. 其實年邁父母都要學識自力更新,不能永遠都靠著兒子生存 ,養兒防老啲思想過時

      刪除
    4. 如果那位老太當初不執意設法送子女到外國去,起碼女兒不會恨她,一同在香港都有個照應。
      那位老太是我的鄰居,她的女兒我都認識。
      當初的移民決定,竟然弄到一家人四分五裂,真是得不償失。多年來親友邀我移民,我也不作考慮。後來斷然拒絕。

      刪除
    5. 愛子女喺好架,但盲目溺愛實不智。

      刪除
  6. 最近,看見很多朋友的兒子帶著太太與兒女移民,留下父母/單身母親,更有一位朋友將自己退休金給兒子移民,生活就求助政府云。

    「香港真是我家, 諗唔出咩原因,我要離開這個家,去下旅行可以;」非常有同感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀
      真喺唔知佢地為咗乜移民,人云亦云,愛子女喺好架,但盲目溺愛實不智。
      我家是在香港

      刪除
  7. 移民呢樣野,真係不要以為好容易.真的需要諗清楚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家選擇咗移民,我覺得都只係跟風

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享