2021年11月8日 星期一

推介網誌

我家的小妹妹的寫的 blog
關於她自己做的刺繡品。

她正在英國留學,努力學業,疫情下差不多兩年無回港見父母及嫲嫲,希望今年聖誕節能見到她。

各位有興趣可以到此⬇️⬇️
https://lutembroidery.blogspot.com/2021/11/christmas-with-me-final-blog.html

瀏覽一下
謝謝支持

9 則留言:

  1. 令妹的刺繡做得很美呀 ! 和你一樣都很有藝術家的素質。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳
      她是我的姪女,正在努力學習中。

      刪除
  2. 依家寫blog嘅人真係唔多。個個都拍片依家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國啲大學仲好鬼保守,
      大學教授喜愛學生寫字多啲。
      所以佢整咗個 blog 當交功課

      刪除
  3. 很奇怪,我瀏覽該網誌後用中文留言,但送出後發現文字改變了,我之後又用英文留言,居然英文也被翻譯成中文,真摸不著頭腦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你支孫
      Google 有翻譯網頁功能,所以同你繹哂佢。

      刪除
    2. 咁有趣,我寫中文佢都再同我譯成中文,不過譯錯哂....:p

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享