2023年11月4日 星期六

韓國春川 小王子法國村

小王子 法國村意大利村(近年才加建的,主題樂園
大家睇過多前,人氣韓劇[秘密花園][來自星星的你]拍攝場景,相信好多人去過,我就第一,咁多年裡面保養不錯,裝飾都幾靚,今天韓國文字節假期,所有景點超多人仲有好多珍藏的古董名貴的瓷器和人偶,好靚😊
據聞哩個園主好有錢,已買哂附近啲地,在樂園山下正建築主題溫泉五星級酒店

下午吃 春川辣雞,但團餐全走辣,上次都有哩間食過,奇怪今次店員全部改哂菲律賓人,店員負責炒好,我地要加大辣,嚇親店家雞炒同上次辣一樣足料,好好味呀。


















在樂園山下正建築主題溫泉五星級酒店





下午吃 春川辣雞,但團餐全走辣,上次都有哩間食過,奇怪今次店員全部改哂菲律賓人,店員負責炒好,我地要加大辣,嚇親店家雞雉炒同上次辣一樣足料,好好味呀。





店員全部改哂菲律賓人,炒好了,好好味




8 則留言:

  1. 有新景點就好了!看多一點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天會去新景點,鐵道自行車遊。

      刪除
  2. 韓國食過小辣都好辣,大辣不敢想像 @@

    回覆刪除
  3. Chicken is delicious. I recall the taste. The French Prince garden is in fact not very attractive.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀,小王子個主題樂園係吸引力有限, 主要都係食住兩套熱爆韓劇,所以佢會即將起一個新嘅渡假村, 春川炒辣雞 係比較啱我哋中國人口味。

      刪除
  4. 我有睇秘密花園但也未黎過小王子法國村,春村就自遊行時有去過吃辣雞,也是覺得小辣也太辣了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個景點已經係好多年㗎喇,我都第一次去, 春川炒辣雞都係小辣,但係我哋比較適合辣,所以加辣啫。

      刪除

多謝到訪路覇blog!請留言分享